This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wallaroo Vraagje

Status
Not open for further replies.

Murdock87

Well-Known Member
Hallo,

heb nu ong. een week geleden m'n eerste brommertje gekocht, een wallaroo.
alles is standaard alleen blok is wel al onbegrensd. Hij rijdt op het moment ong 45km/per uur, dat staat op teller weet niet of dit ong. klopt en ik wil hem graag 55 laten rijden en dat die een stuk sneller optrekt, gaat nu nog best langzaam. De bedoeling is dat ik er wel nog mee over de weg mag en geen boetes kan krijgen, en als ik het goed heb krijg je dat met 55km nog net niet.
Alleen ik ben best nog wel een beginner en weet niet precies hoe ik dit nu voor elkaar moet gaan krijgen , dus nu wil ik vragen of jullie tips hebben zodat die 55 gaat en lekker optrekt (dat het voorwiel nog net niet de lucht invliegt), ik heb al iets gelezen over uitlaat prop uithalen, maar dan moest ik weer grotere sproeier ofzo en misschien lichte rolletjes voor lekker optrekken?
Hoor graag wat jullie het beste lijkt.

had ook al op een echt wallaroo forum gepost maar kreeg maar geen reply's hopenlijk mag het hier ook

Paultje
 
Last edited by a moderator:
ja echt hoor, kostte me 50 euro omdat ze de schade aan me brommer hadden gegokt, komt er vervolgens een expert van verzekering langs, mhm dies total loss.. veel plezier ermee...

anyway.. sry voor offtopic
 
Een goede tip is: dont fuck it up gewoon carterkap eraf halen, zorgen dat de krukas geblokkeerd is, krukas moer losdraaien, spul er rustig en voorzichtig vanaf halen, dan draai je de drie kleine boutjes achterop de vario los die die bruine plaat op zijn plek houden. Dan schuif je de vario en de rest terug op de krukas. Let erop dat de vario nu uit elkaar kan vallen bij het monteren, dan vallen je rollen dus eruit. Zie je vanzelf wel wat ik bedoel.

Alles weer netjes vastzetten en de krukasmooer wel goed vastzetten, als je denkt hij zit vast dan nog even een extra rukje naar rechts aan je ratel geven. Carterkap erop, starten en even gas geven, en dan kan je gaan. Zo gepiept allemaal, als je maar fatsoenlijke imbussleutel en blokkeergereedschap hebt
 
ja, die passte wel maar aan de zijkante om vast te maken was er al een kapot en toen ik um vast wou maken ging de andere kant ook kapot, dat ding brokkelde gwoon helemaal uit elkaar
 
komt omdat ie der waarschijnlijk al een tijdje tussen heeft gezeten, als het echt niet netjes zou passen zou ik eens zoon ring proberen die ik in een vorige reply samen met die andere pakking liet zien.
 
Hang hem nou gewoon eronder ipv steeds hier dingen te blijven vragen waarop het antw al is gegeven

Ik doe deze op slot, als je een nieuw probleem hebt open dan even een nieuw topic.
 
Status
Not open for further replies.