This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wallaroo Vraagje

Status
Not open for further replies.

Murdock87

Well-Known Member
Hallo,

heb nu ong. een week geleden m'n eerste brommertje gekocht, een wallaroo.
alles is standaard alleen blok is wel al onbegrensd. Hij rijdt op het moment ong 45km/per uur, dat staat op teller weet niet of dit ong. klopt en ik wil hem graag 55 laten rijden en dat die een stuk sneller optrekt, gaat nu nog best langzaam. De bedoeling is dat ik er wel nog mee over de weg mag en geen boetes kan krijgen, en als ik het goed heb krijg je dat met 55km nog net niet.
Alleen ik ben best nog wel een beginner en weet niet precies hoe ik dit nu voor elkaar moet gaan krijgen , dus nu wil ik vragen of jullie tips hebben zodat die 55 gaat en lekker optrekt (dat het voorwiel nog net niet de lucht invliegt), ik heb al iets gelezen over uitlaat prop uithalen, maar dan moest ik weer grotere sproeier ofzo en misschien lichte rolletjes voor lekker optrekken?
Hoor graag wat jullie het beste lijkt.

had ook al op een echt wallaroo forum gepost maar kreeg maar geen reply's hopenlijk mag het hier ook

Paultje

Last edited by a moderator:
tja, vriend vn me drukt een steeksleutel eronder en drukt er dan een beetje op om hem te ''blokkeren'' daarna draaide hij hem met een ratel los, het werkt wel maar ik raad het af.

Weet niet of die er wel zijn voor honda btw, anders moet je een zuigerstop gebruiken. Wel met beleid gebruiken zon zuigerstop want het bougiegat zit scheef op je cilinder, dus die zuigerstop molt zo de bovenkant van je je zuiger

Gewoon even bij de winkel vragen wat ze voor je hebben

hij hoeft zn bougie er niet uit maar zn moer van zn krukas.. hij moet bij zn variateur.

zon variosleutel kost je een x €7.50 kan je behoorlijk wat besparen als je je variateur ed. verneukt

hmm, ik ga eerst maar eens naar die uitlaat kijken,
daarna die vario , weet niet of een van jullie zelf een wallaroo heeft?
want er zal ook wel wat verschil in zitten qua brommertjes en scooters

hmm, ik ga eerst maar eens naar die uitlaat kijken,
daarna die vario , weet niet of een van jullie zelf een wallaroo heeft?
want er zal ook wel wat verschil in zitten qua brommertjes en scooters

het enigste verschil wat er bij jou zou kunnen zijn is dat het een varioplaat is en geen ring maarja dan horen we het wss wel weer.

Reageer dan gewoon niet, schiet je ook niks mee op als je maar wat gaat roepen als je niet alles gelezen hebt.

Is hetzelfde als je een bord met aardappels - bonen - biefstuk eet. Als je de biefstuk en de aardappels op hebt meteen gaan roepen dat je de bonen ook lekker vond... Kan natuurlijk niet he.

ik heb ook nog ff een ander vraagje...
ik wil ook graag een crosshelm voor me wallaroo kopen maar ik had ergens gelezen dat die niet in de buddy paste, zit er verschil in de grootte en vorm van een crosshelm? want soms zie ik er met zo'n grote klep voorop en soms kleine, en zijn er misschien waar je die klep af kunt halen?

ty

Status
Not open for further replies.