This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wallaroo Vraagje

Status
Not open for further replies.

Murdock87

Well-Known Member
Hallo,

heb nu ong. een week geleden m'n eerste brommertje gekocht, een wallaroo.
alles is standaard alleen blok is wel al onbegrensd. Hij rijdt op het moment ong 45km/per uur, dat staat op teller weet niet of dit ong. klopt en ik wil hem graag 55 laten rijden en dat die een stuk sneller optrekt, gaat nu nog best langzaam. De bedoeling is dat ik er wel nog mee over de weg mag en geen boetes kan krijgen, en als ik het goed heb krijg je dat met 55km nog net niet.
Alleen ik ben best nog wel een beginner en weet niet precies hoe ik dit nu voor elkaar moet gaan krijgen , dus nu wil ik vragen of jullie tips hebben zodat die 55 gaat en lekker optrekt (dat het voorwiel nog net niet de lucht invliegt), ik heb al iets gelezen over uitlaat prop uithalen, maar dan moest ik weer grotere sproeier ofzo en misschien lichte rolletjes voor lekker optrekken?
Hoor graag wat jullie het beste lijkt.

had ook al op een echt wallaroo forum gepost maar kreeg maar geen reply's hopenlijk mag het hier ook

Paultje

Last edited by a moderator:
ben je belg of nl? in BE mag een B klasse op de rollen met jou der op 53kmpu, A klasse 33kmpu maar als die nu bv 40loopt doen ze meestal niet moeilijk over (of je moest 1met slecht humeur te pakken hebben) als hij maar 1 of 2km harder dan 53 loopt nemen ze hem in beslag

verder als hij 45 rijd op teller dan neem ik aan dat dit een a klasse is?

yup, ik dacht dat je belg was omdat je wallaroo's niet snel in nl zal zien.
boven quick forum staat de wiki als je daar even op klikt en dat op afstellen dan kan daarmee beginnen.

prop uit de uitlaat gehaald?
varioring eruit?

al gedaan? goed afgesteld?

dan kan je alleen nog maar andere cilinder,carb, powerfilter, uitlaat doen