WALLAROO probleem

Indepenza

Well-Known Member
Kheb onlangs het probleem met men wallaroo dat als ik ga rije, ongeveer 50 meter kan rije, en dan valt die uit, niet ineens maar die bouwt af, als ik dan gas geef is het net alsof hij verzuipt,(maar dat is normaal niet het probleem).
Na een 7tal keer kicken start hij weer, heel slecht meestal, als ik gas ope draai of wat met choke speel heeft hij heel snel de neiging weer uit te vallen, als ik hem dan heeel lichtjes open draai komt hij soms terug op gang.
Kan IEMAND mij aub ZO SNEL MOGELIJK helpen hiermee, zeggen waar het aan ligd, weet ik veel wat, ik wil dat ding dalijk terug fatsoenlijk aan de gang krijge
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ja goed afgesteld nie echt denk ik, zit er zelf constant wat mee te kloten, maar ik vind het gewoon gek, de ene keer trekt die echt serieus door, rijd die hennig goed, en dan ineens niks meer
 
zeker zou ik dat kunnen ik heb sindspas ook een walla en had ook het zelfde probleem dat hij heeel slecht starte en niet goed liep.en toen zag ik ook dat men voetpakking lek was.

Maar als jij zegt dat je carb niet goed is afgesteld zou ik me
daar maar eerst eens tegoei mee bezighouden dan cilinder los te maken
 
Hoe kan ik die tegoei afstellen als die voor gene meter fatsoenlijk loopt?
ik kan die toch nei fatsoenlijk afstellen als er iets anders aan scheeld
en met dat afstellen ben ik al 3 dage bezig geweest
 
Let op je spelling svp...

En hij bedoelt of je de boel niet al heb lopen verprutsen met je afstellen. Zorg dat de carburateur gewoon in de basisstand staat. Zuigt ie geen valse lucht aan?
 
Volges mij trekt ie ook ergens valse lucht aan.

Haal anders je koelkap van cilinder er eens af en als je pakking lek is zie je wel waar hij lucht trekt
 
Ja ben net gaan kijken, nu heb ik het zelfde "aan de hand" als gisteren,
hij lekt weer, nu komt er dus gewoon naft uit mijn carb als ik mijn kelk er af neem, hoe komt dit dan???

En valse lucht aan de cilinder trekt die wel, dat komt gewoon door uitlaatpakking, maar dat heeft daar toch nerges meer voor de rest mee te maken, of ben ik verkeerd?
 
Last edited:
Back
Top