Wallaroo Gianelli black gun uitlaat

Wallaroom16

Yamaha Jog RR 50cc stunt
Hallo,

Ik heb eergisteren een Gianelli Black gun voor mijn Honda wallaroo gekocht en was gisteren aangekomen, ik had gisteren geprobeerd om hem erop te zetten maar er zitten 2 veren aan de uitlaat dus moet ik hem nu schuin erop zetten ( zie foto) of hoe zit dat nu? Dit is mijn eerste uitlaat wat ik koop dus ken er niks van, en er is ook nog een tweede bevestigings moer (zie tweede foto) maar waar moet ik deze nu aan bevestigen, want heb er geen plaats voor een het frame en mijn kappen moeten er ook nog op en wil liefste geen gat in Mn kap maken
Alvast bedankt.IMG_4087.JPGIMG_4087.JPGIMG_4088.JPGIMG_4087.JPGIMG_4088.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Is die uitlaat niet voor een Honda Walleroo Cross? Want dan gaat het gewoon niet passen.
 
Zou handig zijn als je even zou melden hoe je het hebt opgelost.. Anders krijgen we een topic zonder einde..
 
Sorry voor het late antwoord, maar nou...

Dus ik heb mijn originele staander eraf gehaald, eerst het ronde kopje vd uitlaat (zie foto) erop gezet met pakking tussen het kopje en de cilinder natuurlijk en daarna mijn uitlaat zelf op het ronde kopje gezet, veertjes vastgezet zodat hij mooi recht staat en toen heb ik een ijzer plaatje aan het plaatje met het chassisnummer op geplaatst, daar kan ik morgen een foto van laten zien :)
 

Attachments

  • IMG_4087.JPG
    IMG_4087.JPG
    16.9 KB · Views: 0
  • motobecane-giannelli-pipe30927-2.jpg
    motobecane-giannelli-pipe30927-2.jpg
    16.2 KB · Views: 0
Back
Top