waarvoor dient dit?

bram_015

Well-Known Member
heej,

ik heb hier op men peugeot horizontaal blok een onderdeel waar ik niet weet waarvoor het dient,& het wel graag zou willen weten,er zijn 2 slangen aan verbonden,1 loopt naar een nipel op de uitlaat:



Uploaded with ImageShack.us

en waar de andere slang naartoe zou lopen weet ik niet (?)

dit zijn dan de 2 slangen waar ik het over heb,met daaronder een duidelijkere foto van het onderdeel



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

op de uitlaat die ik gekocht heb,staat die nipel denk ik niet,wil dit dan zeggen dat ik die uitlaat niet kan gebruiken ?

graag hulp :)
 
Advertisement - register to remove this

ik zit ook met het probleem dat ik niet goed weet welke gram rollen(ongeveer),& welke druk& trekveren ik nodig heb voor men ludix,setup: vario ontgrenst en een yasuni uitlaat,ook ontgrenst,voor derest gewoon 50 cc standaard
 
Overbrenging.

Gebruik voor het werken aan vario of koppeling altijd een vario/koppelingsleutel of lucht-tol, nooit een zuigerstop of beitel oid.
Je drukveer vervangen doe je met een bankschroef of koppelings-demonteersleutel
Kijk dan of je vario, koppeling en v-snaar niet aan vervanging toe zijn.
Koop dan een paar setjes trekveren, vario rollen en een paar verschillende drukveren en ga testen, zomaar zeggen wat voor jouw setup het beste is is bijna onmogelijk.
Enkel een brede richtlijn is mogelijk als je de volledige setup kent van je rijtuig.


Succes!
 
Back
Top