Waarschuwing

Ja dat kan, wij hebben voor reclame ook eens via ene bedrijf die gegevens gekregen(legaal tegen betaling)
Aan de hand van wat voor merk motor ze rijden kregen wij kentekens en adressen;)
Dus konden precies zien hoeveel R1's etc waar en welk adres ze stonden;)

Precies ik zie het gevaar er ook wel van in!
Als iemand een dikke auto heeft waar hij veel foto's van post met dikke optie's
Zoals velgen, remsystemen, snelle blokken en veel exclusief spul.

Kun je donder op tegen zeggen dat dieven daar op azen!
IK ga er igg op letten;)
 
Nee daar had het niets mee te maken!
Wij wouden toen met kerst reclame sturen, maar alleen naar mensen die motor reden en bepaalde merken.
Dus hebben toen opgevraagd voor 5 woonplaatsen, toen kregen we de merken en hoeveel er in welke plaats stonden, wij deden toen Yamaha Honda en nog 3.
Kregen toen de adressen en de kentekens, en ging gewoon legaal via een bedrijf dacht ik:)
 
zulke gegevens waren tot op een jaar geleden geloof ik opvraagbaar, nu niet meer en niemand (ook gene bedrijven) kunnen meer aan die gegevens komen als het goed is, politie zal het uiteraard wel kunnen.
 
Mja, als jij een connectie hebt bij het RDW (lees: € 500,- in de hand drukken), dan heb jij zelfs de cupmaten van de vriendin van de bestuurder...
 
bij ons op werk kun je wel zien. als hij 1 keer in onderhoud is geweest staat hij zoizo er in maar als iemand bijvoorbeelt auto laat make en valse naam op geeft kun je ook alles terug vragen bij rdw.
 
Back
Top