dre souris scooter
Member
Waarom heb ik 2 slangen op mijn spruitstuk. 1 slang snap ik wel,nm voor de toevoer benzine. Maar die andere??
Sorry , ik heb een bella milano. 4-tact.Speedfight 3 en 4 hebben er ook 2, als je die hebt kan ik het je uitleggen
welk jaar?Sorry , ik heb een bella milano. 4-tact.
2016welk jaar?
Tevens heb ik 6 bar compressie druk en daar lopen al mijn scooters gewoon goed op. Starten gaat ook nog wel maar dan volgas en loopt hij 2 minuten redelijk en vervolgens stopt hij ermee...ik heb namelijk een ander probleem: mijn olie compartiment zit bom vol met olie en benzine. Ook komt er een kluts benzine uit mijn bougiegat van cilinder bij starten. Ik vraag mij dus af hoe komt zowiezo de benzine in mijn olie compartiment...
Ik bedoel daar mee de vacuim die voor benzine aanvoer zorgt.Lijkt me niet dat je benzine toevoer op je spruitstuk zit.
De andere is wss voor vacuüm naar je SLSsysteem.
Ik denk dat de benzine kraan/membraam de boosdoener is want haal ik de carabuteur weg haalt blijft er benzine uit de toevoerslang komen.Kan alleen maar via de carburateur , (of lekke benzine kraan (benzine via vacuum slang ))0 komen die overloopt , en via het inlaat kanaal langs zuiger en cilinder het carter in loopt. 6 Bar is overigens niet veel , voor een 4 takt . Tap wel je carter af , je hebt nu een erg verdunde smering.
Olie is ververst en nieuwe benzine kraan is onderwegIk denk dat de benzine kraan/membraam de boosdoener is want haal ik de carabuteur weg haalt blijft er benzine uit de toevoerslang komen.
Maar ik had het gevoel dat er via de vacuumslangen er benzine in het carter komt via de ontluchting....
Ja die test heb gedaan want die beredenering had ik ook bedacht maar werkt goed zodra de vlotter omhoog gaat sluit het de aanvoer.......maar bedoelen jullie met het ssl systeem..Kijk ook of de vlotternaald zijn werk doet want ook al blijft de vacuumkraan open staan, de vlotter/vlotternaald moet de brandstoftoevoer tot de carburateur afsluiten als de vlotterkamer van je carburateur vol is en moet dus voorkomen dat je carburateur overloopt.
Zit er geen terugslagklep in die slang ?ik ben er achter gekomen dat er benzine terug komt via de vacuumslang naar het spruitstuk.en dan komt erdus benzine bij de zuiger in een bep. stand.
Het heeft dus degelijk nut een deugelijke benzinekraan.
Mijn volgend probleem is hij zuigt niet genoeg vacuum..
Maar dat zal wel komen door een minder goede zuiger. Ik ga de cilinder eraf halen..
Ik weet niet wat je hierboven precies mee bedoelt maar er mag geen benzine vanuit je benzinekraantje terugstromen via het vacuumslangetje naar het spruitstuk.ik ben er achter gekomen dat er benzine terug komt via de vacuumslang naar het spruitstuk.