waarom valt mijn scoot uit

Status
Not open for further replies.

steve touben

Well-Known Member
ik had bijna geen benzine meer dus ga ik tanke , zegt daar iemand dat ik btr diesel kan tanke omdat hij dan beter gaat , mja dus ik diesel getankt he vertrek geen 2m verder valt hij uit , waaraan kan dat liggen ???????
voor dat ik ging tanke bolde ging hij gewoon perfect .
help me plz
 
Advertisement - register to remove this

omdat een scooter niet op diesel rijd, je moet je niet zomaar alles laten wijs maken......... zal nie weten hoe je dit op kunt lossen, sowieso alles er uit halen, en of het gevolgen voor de motor of iets dergelijks heeft weet vast wel iemand hier..

(lach me dood.....)
 
whaha wat n sukkel, zo ken ik er nog wel n paar, ik hoorde van iemand dat je water in je benzine tank moet gooien dat ie dan sneller gaat! nu doet ie t niet meer :p
 
Originally posted by jeffdechef
whaha wat n sukkel, zo ken ik er nog wel n paar, ik hoorde van iemand dat je water in je benzine tank moet gooien dat ie dan sneller gaat! nu doet ie t niet meer :p

Ja gaat lekker kalke en roest :)
En niet goed nee.. gaat niet lekker lopen nee.. oh w8 gaat helemaal NIET lopen nee, je moet dat nei tallemaal geloven.
 
diesel... denk tog na....
koop gelijk blauwe bougie vonkjes onsteek die nog sneller in combi met water ipv. olie

maar goed ontopic.

je benzine slangentje van je carb af halen en die in een bak of jerryken leggen zodat je tank leeg kan lopen.
het beste...niet makkelijkste. is
je tank er uit halen ... diesel er via benzine dop uitlaten lopen
jerry kan euro 95 halen
en je tank heel vaak en goed doorspoelen en mee.
tank er in . .euro 95 er in ..
starte.... rijden..
en GEWONE Benzine tanken

succes er mee.. jij liever als ik .. :p
 
d8 je van je carb schoonmaken

en dan heeeeel veel kicken en bougie steets schoonmaken


tank moet natuurlijk wel benzine in







ik vraag het me trouwens wel af of er niet iets te maken valt zodat je een diezelscoot hebt

zou nog eens uitgedokterd moeten worden
 
Originally posted by zenith98
diesel... denk tog na....
koop gelijk blauwe bougie vonkjes onsteek die nog sneller in combi met water ipv. olie

maar goed ontopic.

je benzine slangentje van je carb af halen en die in een bak of jerryken leggen zodat je tank leeg kan lopen.
het beste...niet makkelijkste. is
je tank er uit halen ... diesel er via benzine dop uitlaten lopen
jerry kan euro 95 halen
en je tank heel vaak en goed doorspoelen en mee.
tank er in . .euro 95 er in ..
starte.... rijden..
en GEWONE Benzine tanken

succes er mee.. jij liever als ik .. :p

Wat dacht je van je vlotterbak is ff leegmaken van de diesel, en hem ff doorspoelen met Euro95.. tank paar keer doorspoelen met Euro95, weer helemaal aansluiten etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top