waarom start hij zo lastig?

streetscraper

Well-Known Member
ik heb dus ludix one..hij rijd en trekt perfect als hij eenmaal warm staat en in gang geraakt..Vroeger 1, max 2 keer kicken en hij was weg. Nu sta ik daar al snel minstens 5 keer hard te kicken terwijl ik me gas opentrek in de hoop dat ie beter start. Hij doet het sinds ik van deze setup:

alles ontgrensd en leovince tt

gegaan ben naar:

alles begrensd (met leovince tt)

8P ik kan er even geen logica meer inzien..Carburateur is al uitgekuist (twee keer al door de garage telkens wat met me gas) dus daar ligt het niet aan. Iemand die een idee heeft vind het wel belachelijk dat ik daar voor aap sta als mijn scooter weer eens moeilijk start. :mad:
 
Advertisement - register to remove this

doet je choke t wel?

is automatische choke..wat ie wel doet als ie koud sta en je wegtrekt dan sputtert ie even en dan trekt hij hem snel door na de 45 teller en dan ga traag door na de 55/57 teller of zo..dus ja hij doet echt wel vreemd sinds hij begrensd is :?
 
t is alleen maar beter als ie warm goed rijd want als ie koud wel goed rijd zal die waarschijnlijk warm weer niet goed lopen:p t is trouwens niet goed voor je scooter als je koud vol gas wegtrekt maar misschien is je elektrische choke wel kapot maar het kan ook door t weer komen hea
start ie warm wel in een of 2 keer?
 
heb (volgens mij) het probleem gevonden, ik doe even meTIJDELIJKE filter eraf (jaaah powerfilter of zo tijdelijk) en vervangen door zo'n dichte kart achtige paddestoel box dus ja :eek:

169p55w.jpg


Dealer had grotere sproeier in gedaan volgens hem blijkbaar niet dus..volgens mij kon hij te weinig lucht aanzuigen door de kleine gaatjes maar als ie warm stond lukte het gewoon wel? :? kan dit,
 
powerfilters hea, hoor allemaal maar problemen daarover:p
zelf heb ik t nooit gehad en ben t ook niet van plan, k heb er ook niet echt veel verstand van maar wel dat t vaak problemen geeft.
maar misschien had je dealer ook wel grotere sproeier in gedaan en dat laatste snap ik ff niet:p
 
Te weinig lucht aanzuigen? Als een scooter koud is hoort hij wat rijker te lopen, dus minder lucht of meer benzine. Verder is een powerfilter gewoon kut met dit weer.
 
Back
Top