Waarde Sparco Kuipstoelen & Gordels

Status
Not open for further replies.

Gerben Visser

Puch Maxi @ 21+ PK
Beste forumleden,

Mijn vader heeft een Peugeot 1.6 Rallye Phase 2 schadeauto gekocht. In deze auto zitten 2 verstelbare Sparco kuipstoelen & Sparco 4-punts gordels met snelsluiting.

Nu is het de bedoeling dat mijn moeder hier in gaat rijden en dus moet het originele interieur er weer in. De stoelen & gordels moeten dus verkocht worden.

De stoelen verkeren in absolute nieuwstaat en zijn zwart. Hierop zitten wat carbon achtige accenten. Type is onbekend, de rug leuning is verstelbaar.

Ook de gordels verkeren in goede staat en zijn uitgerust met een snelsluiting.


Foto`s:

SparcoKuipstoelen1.jpg


SparcoKuipstoelen2.jpg


SparcoKuipstoelen3.jpg


SparcoKuipstoelen4.jpg


SparcoGordels1.jpg


SparcoGordels2.jpg



Wat kunnen wij voor deze stoelen en gordels ongeveer rekenen op bijv. marktplaats?

Sorry voor de slechte kwaliteit foto`s, maar iets beters heb ik op moment van schrijven niet. Ik hoop dat een van jullie misschien wat meer verstand heeft van desbetreffende stoelen enz.

Alvast bedankt,

Gerben
 
Advertisement - register to remove this

@ Tinne:

Er staat een setje die hier wel een beetje op lijkt, maar deze zijn nieuw. Ik weet simpelweg niet wat dit tweedehands waard zou zijn. Ik hoop dat een van jullie misschien bezig geweest is met de aanschaf van kuipstoelen en mij dus kan helpen.

Gerben
 
Daar krijg je 1 gordel voor :*

Jongens even serieus nou, deze stoelen moeten eerdaags echt verkocht worden en ik wou gewoon even informeren wat het ongeveer waard is.

Gerben
 
200 Euro hier geboden ;)

Als je wil weten wat je ervoor op marktplaats kan vragen, kijk je gewoon wat ze nieuw kosten, en in wat voor staat deze zijn, en je gaat even zoeken op vergelijkbare stoelen op bijv. marktplaats of ebay.de. Kind kan de was doen.
 
Mijn vader heeft net een uurtje zitten zoeken en we zijn er uit. Het zijn Sparco Monza stoelen en kosten +/- 700 Euro stuk.

Goede koop gedaan, denk ik 8)

@ Scully:

Ik zal ze eerdaags is op internet zetten en kijken wat ik ervoor krijg.
 
Last edited:
ff een andere vraag, komt die auto toevallig uit Lichtenvoorde (omgeving) ?
en zitten er witte stalen velgen onder ?
 
Lennox,

Mag ik vragen waar deze stond? Want als hij bij de 2De Ronde stond, tegenover de Suzuki Dekker dan is het deze. Daar werkt mijn vader namelijk en dus heeft hij daar tijdelijk even gestaan.

Gerben
 
Ja klopt. Daar stond hij inderdaad. Linkervoorkant zat in elkaar toch? Tenminste, koplamp lag eruit en motorkap enzo had wat schade, maar viel wel mee opzich.
 
ja ik ben niet achterlijk :P.. maar aangezien er geen achterbank.. deurpanelen e.d inzitten ging ik er eigenlijk van uit dat het een ex rally bak was ofzo :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top