Waarde scooter

Nevermind

Well-Known Member
Wat is volgens jullie deze scooter ong waard
Een Piaggio NRG (2004)

- Hij is net opnieuw gespoten en dit is heel goed gelukt moet ik zeggen (geen druipers of doffe plekken) dus gewoon goed zwart.
- Net nieuwe orginele uitlaat.
- Loopt net iets harder dan 50.
- Geel kenteken plaatje.
- Nieuwe remschijf en gereviceerde klauw (voor).
zadel is alleen aan de voorkant wel stuk, maar dat is tegenwoordig verholpen met zwarte duckttape.


Foto-DNIAKAD7-D.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dit is geen NRG maar een NTT zo te zien, te zien aan het ontbrekende voorspatbord, het rare spatvleugeltje onder de voorkuip, en de 10" wielen. Ook zal hij zeker niet uit 2004 komen. Volgens mij zijn ze gemaakt tussen 1995 en 1998. Waarde, 250 euro oid.
 
Dit is geen NRG maar een NTT zo te zien, te zien aan het ontbrekende voorspatbord, het rare spatvleugeltje onder de voorkuip, en de 10" wielen. Ook zal hij zeker niet uit 2004 komen. Volgens mij zijn ze gemaakt tussen 1995 en 1998. Waarde, 250 euro oid.

zijn later die kleinere wielen onder gekomen bij vorige eigennaar. op de eigendoms papieren staat nrg uit 2004
 
Alle NTT details kloppen. Dat er NRG 2004 opstaat zegt niets, gewoon dat jaar gekentekend door iemand die er geen verstand van heeft :p

Kijk anders eens naar het framenummer. Begint dat met SAL1T3 of SAL1T1?
 
Alle NTT details kloppen. Dat er NRG 2004 opstaat zegt niets, gewoon dat jaar gekentekend door iemand die er geen verstand van heeft :p

Kijk anders eens naar het framenummer. Begint dat met SAL1T3 of SAL1T1?

hij is van m'n vriendin en staat daar nu dus ook, zal binnenkort eens kijken. maar zou idd maar zo kunnen wezen dat t een ntt is
 
Back
Top