Waarde bepalen scooter

Sam.p

New Member
Hallo, ik heb een vraag ookal weet ik niet of dit de juiste plek er voor is. Ik heb een yamaha aerox 70cc in bezit die niet loopt. Toch wil ik hem ivm weinig tijd en gebruik verkopen. Ik heb alleen GEEN idee hoe ik de waarde moet bepalen. Ookal loopt de scooter niet, hebben de onderdelen die zich in de scooter verbinden een vrij grote waarde. Ook heb ik originele kappen wat na een tijdje zoeken op marktplaats toch niet vaak te zien is tegenwoordig. Het enige wat voorbij komt is afgetrapte aeroxen met lelijke gespoten kappen. Dan denk ik toch dat ook die kappen, ookal is er enige schade op wat plekken, wat waarde moeten hebben. Heeft iemand enig idee hoe ik waarde oo zoiets plak? Ik voeg fotos toe ter referentieIMG_1891.jpegIMG_1884.jpegIMG_1890.jpegIMG_1889.jpegIMG_1888.jpegIMG_1887.jpegIMG_1886.jpegIMG_1885.jpegIMG_1882.jpegIMG_1881.jpeg
 

Attachments

  • IMG_1880.jpeg
    IMG_1880.jpeg
    496.4 KB · Views: 2
Advertisement - register to remove this

Ik ben bang met alle waarderingen die anderen zullen geven, jij er zelf misschien al een hogere waardering aan hangt.

Een niet lopende (defecte) scooter is gewoon vrij weinig waard. Mensen kunnen geen proefrit maken, en daarmee gebreken goed inschatten. Zelf zeg je dat de kappen enige waarde zouden moeten hebben, maar ondanks dat het originele kappen zijn, zijn het beschadigde kappen waar dus veel tijd (en geld) in moet worden gestoken om ze goed te krijgen.

Ik zou gewoon gaan kijken wat je ervoor kan krijgen, en jezelf afvragen of je daar tevreden mee bent.
 
Ik ben bang met alle waarderingen die anderen zullen geven, jij er zelf misschien al een hogere waardering aan hangt.

Een niet lopende (defecte) scooter is gewoon vrij weinig waard. Mensen kunnen geen proefrit maken, en daarmee gebreken goed inschatten. Zelf zeg je dat de kappen enige waarde zouden moeten hebben, maar ondanks dat het originele kappen zijn, zijn het beschadigde kappen waar dus veel tijd (en geld) in moet worden gestoken om ze goed te krijgen.

Ik zou gewoon gaan kijken wat je ervoor kan krijgen, en jezelf afvragen of je daar tevreden mee bent.
Hierin ben ik het met Bas eens maar zelf zou ik voor een aerox in deze staat 650 euro geven
 
Ik ben bang met alle waarderingen die anderen zullen geven, jij er zelf misschien al een hogere waardering aan hangt.

Een niet lopende (defecte) scooter is gewoon vrij weinig waard. Mensen kunnen geen proefrit maken, en daarmee gebreken goed inschatten. Zelf zeg je dat de kappen enige waarde zouden moeten hebben, maar ondanks dat het originele kappen zijn, zijn het beschadigde kappen waar dus veel tijd (en geld) in moet worden gestoken om ze goed te krijgen.

Ik zou gewoon gaan kijken wat je ervoor kan krijgen, en jezelf afvragen of je daar tevreden mee bent.
Denk dat je toch wel gelijk hebt. Ik denk dat ik toch teveel persoonlijke waarde hecht aan deze scooter. Vooral aangezien de tijd, moeite en het geld wat ik erin heb gestoken dat ik toch graag een bedrag zoek wat dat kan evenaren. Ookal is dat niet erg realistisch
 
Je gaat nooit maar dan ook nooit het geld eruit halen wat je erin hebt gestoken. 650 is ook te veel voor een Aerox die niet eens rijd. 400 450 dan houd het wel op vrees ik. Zou hem in elk geval zover klaar maken dat ie rijd. Want als ik een scooter zou kopen die het nietdoet is mn eerste argument dat je simpelweg niet weet wat er mee is en dat kost geld.
 
Back
Top