Waar werkt de scooter rijder?/hoe komt hij/zij aan zijn geld?

Status
Not open for further replies.

PrayeR

brabander
Ik was een beetje door die projecten aan het kijken en dacht wtf waar halen ze het geld vandaan ??
Ben een beetje gaan searchen niet echt iets gevonden over waar mensen die scooter rijden werken..
ik ben zelf een beetje opzoek naar boeiender werk dus vandaar.
dus bijdeze stel ik de vraag..
geef wat meer info dan "vakkenvuller"

ik zal beginnen..
Werk: Dynabyte (computer shop)
ik doe dit als bijbaantje in de weekenden.. (verder ben ik student)
uurloon: minumun + een beetje iets van 4,80 (20 jaar oud)
contract: ik heb een 8 uur in de week contract.. 3 uur koop avond (vrijdag) en 5 uur op zaterdag
maand loon: dat is een 150 euro in de maand.. voor 8 uur in de week werk
extra werk: verder kan ik altijd in de vakanties meer werken.. zo werk ik deze week omdat ik vrij ben fulltime..
gem verdien ik 170 euro in de maand..

extra's: ik krijg 12,5 % korting op alle artikelen.

taak omschrijving: me werk is niet echt zwaar.. beetje mense helpe.. en uitleg geven.. zo nu en dan een beetje hardware inbouwen

sfeer: de sfeer bij ons is erg relaxt... als het rustig is lekker een spelletje doen op zn tijd.. met voorraad tellingen kipnuggets eten :D

verder help ik zo hier en daar wat vrienden/kennisen met hun pc en verdien daar een 50 euro in de maand mee ofzo.. (is meer als vriendedienst)
 
Advertisement - register to remove this

ik ben dus vakkenvuller & postbode :)

c1000: 20 uur in de week (5 avonden in de week), goed voor 300 euri per maand.

tpg: 5 uur in de week (zaterdags), goed voor 100 euri per maand.

de vakanties gebruik ik veelal om zoveel mogelijk te werken, soms tot zo'n 45 uur per week.

als ik eenmaal 18 ben wordt het nog leuker, dan komt er nog studiefinanciering à 250 euri (ong.) per maand bij.
 
Ik ben net begonnen bij scootparts, en ben 19.

Ik werk er 16 uur in de week, en verdien in eerste instantie 7,50 bruto in het uur.

Over 2 mnd heb ik evaluatie, en afhankelijk van mijn prestaties kan ik dus meer gaan verdienen.

Mijn taak bestaat uit het opvullen van een nieuwe database en de kleine dingen daarom heen.
 
Pizza coureur: 150 in de maand (al de baas optijd betaald)
Bij beunen en oude scooter prut verkopen
Studie financhering, 250 in de maan, waarvan 100 voor me zelf, ben al op zoek naar een baan erbij
 
Supermarkt:
Normaal zo`n 300/400 euro in de maand (3 avonden + zaterdags)
nu werk ik minder ivm stage..

Studiefinanciering ook idd :#
Een leuk bedragje :)
 
Ik (werk) op zaterdag in een garage. wat auto's maken, en wat kleine shit.
(vanaf maandag heb ik er 3 weken stage :7 tijdje trug ook al 4 weken stage gehad en is echt chill)

goed voor ongeveer 140€ / maand.
is niet zo heel veel maar als ik bekijk wat ik moet doen is dat wel veel 8P
Is helemaal geen werkdruk en is gewoon chill omgaan met m'n baas enzo.
owja: en ik leer er nog van bij.

voor de geinterreseerden:
http://www.limoceja.be/

Zoals je kan zien @ site hebben ze ook limo's, is wel chill en fucking lang :love:

Grtz Hans :*
 
2 banen..

1. Vos logistics (grootste particuliere transport bedrijf van Europa.. Heb 4 uren contract en houd dus in dat ik minimaal 4 uur per maand moet werken. Ik mag er dus zeker overheen gaan en kan iedere dag werken wanneer ik wil. Gewoon inklokken, uitklokken en betaald krijgen.

Ik werk daar als ik zin heb in de wasstraat, beetje ouwehoeren met maten. Of ik werk als ordepikker in de loods. Verdien als 16 jarige 5,20 netto per uur..

2. Multi-vlaai, een vlaaienzaak net als supervlaai maar dan beter 8P Moet dus vlaaien verkopen, snijden, aanbevelen, kassawerk, en de 20 tafels in de koffiecorner bedienen, dus drinken klaarmaken, eten klaarmaken etc.. verdien daar 4,00 netto per uur..

best leuk opzich :)
 
Ik ben heftruuk chauffeur bij deen distributie, 4.24 per uur.

Soms wel erg druk, omdat ik soms de enigste ben op zaterdag.

Binnenkort ga ik meer verdienen omdat ik dan waarschijnlijk mijn certificaat heb + 18 word.
dan loopt het al snel op naar de 7 euro per uur.

Als het kan werk ik daar ook extra als orderpicker.
 
Okeej...

Ik werk dus als: vakkenvuller :). Alleen heb ik me in die 3 jaar ongeveer een stukje opgewerkt...Ik kan bijna altijd werken als ik wil.

Baantje: 1e assistent manager "Vers" (part-time_
verdiensten: 7 euro p uur ongeveer. (ex toeslagen in de avonduren etc etc)
werkzaamheden: Beetje kleine pikkies aan het werk zetten, administratie, en de verantwoordelijkheid dragen van de halve winkel.

Opzich helemaal niet verkeerd, als je bedenkt, dat ik tussen de 20 en 30 u per week naast mn HBO-studie werk...

Salaris is rond de 700 Euro per 4 weken...
 
Werk: Nyman/Zeetank (transportbedrijf)
Contract: 0 uren kom en ga wanneer ik wil en kan.
Uurloon: 7,48€ netto per maand gemiddeld 300/350 18 jaar
Meestal werk ik de hele woensdag vrijdag van 15:00 tot 21:00
en zaterdag van 08:00 tot 15:00

Ik werk daar als HULP monteur (apk keurmeesters voor trailers en trucks)
Ik werk er al 3 jaar heb 2 jaar in de wasstraat gewerkt en werk er nu in de garage
en in juli ga ik me school daar ook nog doen (bbl opleiding) dan werk ik er van maandag tot vrijdag en zaterdag doe ik er dan by voor me zelf als extratje
en in de vakanties werk ik zo veel mogelijk wil dit jaar een nieuwe project beginnen
aangezien me beta verkocht is dus sparen voor project en autotje

verder is de sfeer super goed, veel lol en je hoort allemaal gekke verhalen van de chaffeurs en zo nu en dan zijn er ook wat kleine handeltjes.

ja voor de rest is het best wel zwaar werk zware onderdelen enz
maar het verdient zeer goed (ook omdat ik er al 3 jaar werk)
en jah voor de rest wie een beetje houd van sleutelen (byna allemaal hier)
is dit zeer interessant werk...
 
Ehum , :D

Krantenwijk Rotterdams Dagblad

Elke dag behalve zondag een half uurtje ( Meestal korter ) 50 krantjes de bus in douwe

Verdient per maand 150€ , ik werk in de maand: 6 x 0,5 = 3uur per week x 4 = 12 uur :)

Dus uitgerekent meer als 10€ per uur :p Mja kwerk ook niet zoveel :'(

Baantje maar eens dumpen alsk een betere kan vinde! :)
 
werk in aardappel fabriek agrico(celevita)
doe voornamelijk nachtdienst dan verdien ik zo'n ruwe 10 euro in et uur 7 uur op een nacht
en 4 nachten in de week
dus reken maar uit
wel genoeg om een scootertje van te onderhouden (if you know what i meen;))
 
Ik werk @ Super de Boer, als groenteboer:p . Verdient opzich wel lekker heb nu iets van €4,70.

Werk sfeer is er zeer goed, maar ook een voordeel is dat ik bijna altijd alleen op de groente afdeling ben en kan ik zelf dus bepalen wat ik doen :# .

Edit// ik mag ook de flessen automaal schoonmaken :p :p +ralf+ +ralf+
 
Ook @ Super de boer :# vakkenvuller, beetje leiding geven. uurloon iets van 6 euro geloof ik 8P. Momenteel geen school 30-40 uur per week werken, goed voor zn 700 euro per 4 week. En mn studi financiering was maar 50 euro ong. Aankomend school jaar weer aan de studie :p

Geld is ook elke maand op :X
 
Ik werk @ The C-Unit (C1000 :p)

Ik ben een zo geheten vers-medewerker. Verantwoordelijk voor het gehele vers en groente. Nou ja gedeeltelijk dan...hehe. Heb nog 2 bazen boven me zitten op die afdeling.

Zit er nu inmiddels 3jaar en mag dan nu ook zo nu en dan de leiding op me nemen over de kleine "jongetjes", aan het werk houden dus.

Werk sfeer is er heel goed, elke keer weer lachen daar. Mensen flessen met de bedrijfsleider enzo hehe :p

Nu ik gestopt ben met me opleiding werk ik er wat vaker dan normaal, maar werkte er 15uur in de week toen me studie erbij was. Dat was goed voor 250,- in de maand. Dat zal nu wel verdubbeld worden. Heb niet echt te klagen :)
 
Nouw ik werk als ochtendkrantbezorger... +ralf+

k verdien per maand nu 195 euro met de kranten...
nog een Tegemoetkoming van 150 euro per maand erbij...
nog een overblijfsel van alimentatie van 90 euro (200 euro kost&inwoning)....

toch goed voor 435 euro in de maand voor maar 24 uurtjes werk in de maand... :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top