Waar werkt de scooter rijder?/hoe komt hij/zij aan zijn geld?

Status
Not open for further replies.
Ik ben dus ook zoekend naar een baan voor een half jaar. Heb nl mijn MBO (juridisch) als het allemaal goed is over een weekje afgerond

Zoek eigenlijk niet te (fysiek) zwaar werk, tsja wie wel, maargoed dus geen sjouwwerk in magazijnen etc. Maar de hele dag administratief werk verrichten lijkt me ook niks

Ik zou het liefst iets willen waarbij je een beetje onderweg bent, mensen/bedrijven tegenkomt, beetje afwisselend werk enz.
Zat te denken aan bijrijder of zelf koerier maar koeriersdienst is erg populair en bij bijrijder wil ik niet te veel sjouwen enzo

Iemand suggesties? Ben 21 jaar


Chauffeuren kan je wel gaan doen, moet je Christopher ff contacten, weet niet of ie hier ook rondhangt, via JaapD moet dat wel lukken.
 
ik wekr 40 uur per week op et station bij servex;

Das de smullers, kiosk, cest du pain, cafe t enz enz enz

werk daar als 1ste mederwerker (ben 18)
Werk zo beetje de hele dag mensen in, maak de roosters, bestellingen maken,
enz enz enz
Btw sta @ station amersfoort:p

Verdien ong 1000e bruto..

EN dat gaat allemaal in de scoot;)
 
Ben eerst automonteur geweest... ver rijden, laat thuis etc..

Nu werk ik bij hellema. koekjes, als machineoperator.
Vermaak me daar prima. maakt altijd wel wat mee daar. en het verdient lekker! ploegendiensten is ook fijn. En het werk is 5min fietsen.

verdien ong 1250netto en ik ben 19jaar

in de nacht verdien ik ntrlk meer! daarom zit ik ook het liefste in de nacht... plus je kan lekker laat op bed, en lekker uitslapen tot 2/3uur.
 
Afgelopen maanden kreeg ik maar 18 euro studiefinanciering, omdat die flikkers dachten dat ik fraude had gepleegd :D

Bezwaarschrift is nu goedgekeurd, dus ik ben benieuwd wanneer het met terugwerkende kracht wordt gestort :p
 
Ik ben vakkenvuller bij de AH op de vrijdag avond.
En postbode op zaterdag ochtend.

Kom meestal zo rond de 250-300 per maand..:)
 
vollop student (bank en verzekeringsweze)

4 avonden in de week vakkenvuller :p
zaterdag motor technicus
tijdens motorraces bandenhoer van probikes racing team :D
 
3 jarige BBl opleiding voor 1e cv monteur dikwandig Utiliteit.Dus elke maandag naar school.en 4 dagen arbeiten 8).Opleiding alles wordt betaald door me baas. (feenstra).
Veel lassen electrisch, en Autogeen.


Greets.
 
Werk in een bouwmarkt, 4 dagen / maand ( zaterdag ) en in devakanties. heb 7,20 € netto / uur wat op het einde neerkomt op +- 250€ /maand
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top