Waar werkt de scooter rijder?/hoe komt hij/zij aan zijn geld?

Status
Not open for further replies.
Tijdelijk order pikker @ schuitema :X

kan daar maar 3 dagen "vast" werken en de rest oproep.
Salaris ligt nu rond de 600 tot 700 euro per 4 weken ( word niet vaak opgeroepen op die andere dagen ). :'( :D

Komende 4 weken ben ik weer wel 5 dagen ingeplanned dus 250+ per week zit er wel in :)
En dan weer afwachten hoe ik word ingeroosterd :p
 
Werk: Formido (bouwmarkt)
uurloon: minumun + een heeeeeel klein beetje, iets van 3,75 :( :( :( (18 jaar oud)
contract: 7 uur in de week contract.. en werk gemiddeld iets van 15 uur.
maand loon: dat is een 225 euro in de maand..
extra's: ik krijg 20,0 % korting op alle artikelen.
taak omschrijving: beetje klanten helpen, inruimen, enz
sfeer: is c-ker wel goed
 
Last edited:
ik heb 1 folderwijk @ 12euro
1 huis aan huisblad wijk @ 6 euro
1 zondagochtend telgraaf wijk @ 22 euro
en ik werk in de vakantie en op zaterdagen bij een boomkwekerij @ 3,50 per uur
en ik krijg 15 euro zakgeld in de week
 
Werk bij Becam moet ik mensen opbellen en hun informeren over hun 1e hypotheek..:+

3 avonden in de week totaal 9 uur per week.. verdien € 6,81 netto..

Per maand ongeveer € 245,16,- 8)

Best chill dacht ik zo..
 
Ik werk bij de Plusmarkt, 3 avonden per week, 4,24 per uur met me 17 jaar vink netjes, meestal per maand tussen de 120-160 eur. Hangt ervanaf hoe druk het is.
 
werk bij G. van de Munt, een automaterialen en gereedschappenwinkel. Werk 3.5 uur in de week (zaterdag van half 9 tot 12) en verdien daarmee 20€. Ik doe de verkoop, en kleine klusjes voor klanten. Bevalt prima, voordeel is dat ik alle onderdelen voor de inkoop kan krijgen, Motip spuitbusjes voor 3.40€ enz. Meeste geld om mijn projekt te financieren is toch wel het bijbeunen, voor andere mensen hun scooter opbouwen/repareren. Ook veel in verkoop van onderdelen... Ben dr wel blij mee, want zijn aardige peeps daar, die je graag willen helpen als je ergens niet uitkomt...
 
zakgeld: 60 euro per maand
opa en oma geld: 25 euro per maand (hiermee moet ik elke maand wat leuks mee doen :W)
werk bij de chinees voor 6 euro int uur, 72 euro per maand
thuis klussen voor 5 euro int uur: 50 euro per maand ong

ong 225 euro in de maand, gaat op aan uitgaan, kleren, en vriendin en scootr:p
 
Ik heb dus tegenwoordig gewoon geen werk :X

MOet echt wat gaan zoeken want met klein beetje zakgeld en studiefinanciering van 55 euro per maand kom ik er niet
 
ik werk bij me vader.
Als metaal bewerken en verdien 5.50 per uur en af en toe een beunklus voor anderen dat levert 15 euro per uur.

toedels
 
BETA-HGS said:
ik werk bij me vader.
Als metaal bewerken en verdien 5.50 per uur en af en toe een beunklus voor anderen dat levert 15 euro per uur.

toedels
wat versta je onder beun klus?

fietsen jatten ofzo 8P
 
Spasta said:
wat versta je onder beun klus?

fietsen jatten ofzo 8P

Daar bedoelt ie dus gewoon zwartwerken mee.
Even een klusje tussendoor voor vriend/kennis.

Verder verdien ik:
Telegraaf - €120 p/maand
Cafetaria - €200 p/maand
Studiefin. - €74 p/maand
Totaal Bijna €400 p/maand en daar kan ik wel aardig van rondkomen, maar het gaat echt sneller op dan je denkt :rolleyes:

En soms nog wat handel/klusjes in de scooterwereld waar ik dan nog wel wat mee verdien.
 
net nieuw werk
verdiende eerst 70 tot 100 euro in de maand.
nu bij lucas klamer 16.25 uur in de week x 4 euro ong is zo'n 260 euro in de maand.
ben 17 jaar, in mei 18 dus + basis beurs 55 euro + aanvullende beurs 20 euro ofzo.
en aangezien we een 2e winkelpand krijgen ga ik daar mischien boven wonen.
dus uitwonende beurs 3 a 400 euro waarvan iets van de helft aan huur op gaat, en de rest aan levensmiddelen en stappen ofzo :p
dus dan als alles loopt volgens plan gaat, een totaal bedrag van zo'n 600 a 700 euro in de maand :)
 
MAYKEL_MK1 said:
:D

ik krijg ook nog zakgeld :X 100 euro in de maand 8P waarvoor 30 voor t sporten is :p
ik krijg nu 40, straks niet meer omdat ik goed werk heb :)
kleedgeld: 100 euro in de maand.
 
kleedgeld krijg ik niet. Als ik iets koop krijg ik t gewoon terug :) Koop bijna nooit kleren, dus mooi goedkoop voor mn ma :#
 
MAYKEL_MK1 said:
kleedgeld krijg ik niet. Als ik iets koop krijg ik t gewoon terug :) Koop bijna nooit kleren, dus mooi goedkoop voor mn ma :#

same here, maar ik koop wel regelmatig kleding alhoewel het nou toch al een tijd geleden is |(
 
MAYKEL_MK1 said:
:D

ik krijg ook nog zakgeld :X 100 euro in de maand 8P waarvoor 30 voor t sporten is :p

:eek: dat krijg ik vanaf m'n 15e al niet meer.... maarja verschil moet er blijven he :p
Zal ook wel komen omdat ik vanaf m'n 15e wel aardig rond kan komen van m'n geld...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top