Waar werkt de scooter rijder?/hoe komt hij/zij aan zijn geld?

Status
Not open for further replies.
Ik werk bij een verhuis bedrijf in tilburg.
Heb af en toe drukke maanden en minder drukke maanden maja mijn salaris zit meestal tegen de 1000€ aan maar als het echt druk is dan kom ik wel in de buurt van de 1300€:D.
Ben 18 jaar trouwens.
 
- Vuilnisman op oproepbasis a 8,60 bruto per uur. Dus dat is een 8,30 netto voor mij. Kan vaak in vakanties werken wat wel lekker is. Het werk zelf is leuk als de collega's leuk zijn. En dat is vaak zo.

- Parkeerwachter bij opendagen. Beetje auto's naar lege parkeerplaatsen loodsen met nog twee man. Zelfde uurloon.

- Binnenkort wil ik werken als thuiszorg-miep. Verdient ook goed en de helft van de tijd zit je te kletsen met oude mensen. Daar hebben ze nog het meeste behoefde aan.

- Misschien ook weer terug naar kwik fit als ze een andere zaterdaghulp eruit kicken.
 
ik snap het idd ook nooit...je ziet die mensen die hebben FF snel een malossi rotor gekogt....ik spaar daar 4 maande voor 8P
ik werk nu op de zaterdag bij veldhoven interieurs voor het bezorgen van meubelen.
ik heb een contract daar voor 5 euro per uur (ben 16 jaar)
maja ook als ik niet kan werken of er zijn geen bestellingen krijg ik wel betaald...dat is wel leuk opzig...maar alleen de zaterdag is te weinig....verder heb ik ook niet echt veel tijd...ik loop stage en zit op school...en ik wil ook wel btje vrije tijd...dus ik vind het zo wel goed...
maja idd te weinig voor een leuke boekende scoot :(
 
Nou ik werk bij een bouw bedrijf 4 dagen in de week en 1x in de
Week naar school.
Ik werk dus 32 uur en 8 uur op school ma ik krijg de school dag ook Uitbetaalt.
Ik ben nou 18 en krijg rond de €765,- per maand. wel lekker dus !!!
 
ben pizzabezorger voor 3.50 per uur ex fooi wat tussen de 5 en 15 euro per avond ongeveer ligt en werk 3 tot 4 keer in de week en elke avond ongeveer 4 uurtjes...

meestal 200+ per maand...
 
M@ste®foo®t said:
ik snap het idd ook nooit...je ziet die mensen die hebben FF snel een malossi rotor gekogt....ik spaar daar 4 maande voor 8P
ik werk nu op de zaterdag bij veldhoven interieurs voor het bezorgen van meubelen.
ik heb een contract daar voor 5 euro per uur (ben 16 jaar)
maja ook als ik niet kan werken of er zijn geen bestellingen krijg ik wel betaald...dat is wel leuk opzig...maar alleen de zaterdag is te weinig....verder heb ik ook niet echt veel tijd...ik loop stage en zit op school...en ik wil ook wel btje vrije tijd...dus ik vind het zo wel goed...
maja idd te weinig voor een leuke boekende scoot :(
Ik zit in dezelfde situatie. kon ik ook maar 'effe' een malossi rotor kopen :7
 
Mensen zonder principes (;)) kunnen gaan "studeren" als politieman. Een vriend van me doet dat. In de eerste introductieweek ving ie al 316 euro netto :eek:
 
M@ste®foo®t said:
ik snap het idd ook nooit...je ziet die mensen die hebben FF snel een malossi rotor gekogt....ik spaar daar 4 maande voor 8P

Schijn kan ook bedriegen, Sommige mensen werken maanden en maanden om vervolgens veel in 1 keer te kopen en nog wat achter de hand te houden voor als er wat kapot gaat.
 
vakkenvullen, tis wel grappig werk, en je hoeft niet veel te doen, 2.5 per dag, 2 avonden in de week. rond de rond de 90 euro per maand, met kerst had ik 110 , dus opzich best netjes vind ik
 
Werk 16 uur per week bij een computershop a la Dynabite zoiets (www.bvc.nl voor de geinteresseerden) Dat is in tilburg :)

Ik verdien er zo'n € 6,- per uur en het is echt super leuk werk!
Ik verdien rond de € 400,- per maand wat goed te doen is, en tevens altijd wat extra financien van onderdelen verkopen / ouders bla bla bal.

Ik kan aardig rond komen nu.

Veel mensen zoals mij hebben een project, en ja het kost enorm vele geld maar het is ook enorm leuk! Maar je moet er wel geld voor hebben en voor willen werken... anders houd het gewoon op.

Enigste waar ik me vaak aan irriteer is dat mensen hun papa heel de setup betalen, alles laten monteren en dan 20 + knallen en dan zeggen. Ja ik heb alles zelf gedaan :)
 
3 avonden in de week pizza-wheelien..
maandag: 5-7 = 2 uur
Vrijdag: 4 tot 10.30 (sluitingstijd) =6.5 uur
Zaterdag: 5-8 = 2 uur
Totaal: 10.5 uur x 3.40 € (per uur) = 36,75 per week x 4 = 147,00 per maand
ex fooi dat is op vrijdag tegen de 15-20€ en op maandag en zaterdag ong 5€

maja me fooi gaat dat zelfde weekend eraan met uitgaan en die 150 euro gebruik ik voor alles....
 
K werk @ mechanisatiebedrijf, Veel speciaalbouw en tuin en park, flex werk doe ut al 4.5 jaar,

ben nu 17,

0 uren contract

6 euro per uur (meeste zwart......)

ong 200 euro in de maand

Ik houd ong 0 tot 50 euro over in de maand, door mn overmatig uitgaansgedrag...

Thats all...
 
Heb geen vaste baan.. te weinig tijd..

Webdesigner: Onbepaald aantal uren..
Betaald ong. gemiddeld 400-500 euro per klus.. heb er wel 1 per maand denk ik..
 
Horeca.. 4.30 in het uur :X:X 20 jaartjes oud

zomers goed voor ongerveer 60 uur per week dus telt leuk op... geld is alleen snel weer op altijd :?
 
Ik werk alleen in de schoolvakanties omdat ik in de weekenden bezig ben met me sport, school of scooter:p dus geen tijd om te werken in de weekenden. Als ik in de schoolvakanties werk verdien ik me centen in de Vis bij Kloosterboer krijg ik 10E per uur en werk ik 8 uur per dag. Ik hou dus genoeg geld over om me scooter te laten vlammen en het uitgaan. Oja ik ben 18
 
- Telegraaf, AD, Trouw, enz 6x per week € 350 per maand.

- JLN (transportbedrijf) maandag en woensdag avond van 18.30 - 20.00 pakketjes van Etten-leur naar Zwijndrecht brengen ( ABX ) en op zaterdag +- 10 uur rijden voor mediamarkt, de bezorgdienst. verdient +- € 350 per maand.

- Domino's pizza zondag van 5 tot 8 maja das meer voor de gezelligheid ;) € 30 per maand :D

- en niet te vergeten € 58 studiefinanciering ;)

bij elkaar opgeteld minimaal elke maand € 750. ( telegraaf doe ik pas vanaf 31 jan)
 
Werk bij een bedrijf dat tuinhout/stenen verkoopt zet daar bestelingen klaar met heftruck doe dit op zaterdag en vakantie's. verdien iets van 4,5eu per uur
Werk er al meer dan 4 jaar ,werk lkker me eigen gangetje en er is een goeie sfeer.

Verder stage in een Auto/camper werkplaats.2 dagen per week en krijg daar 50 eu per week voor. Doe dit voor school en me zelf uiteraad heb het hier naar mijn zin leer er veel kan nu zelf al een hoop dingen zelf.

Verder wat beun werk (revisie brommers, scooters,....)

totaal 350 euro per maand oid en het is elke maand weer op aan scooters,kleding,enz....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top