S sadelroeker98 New Member 4 January 2024 #1 Ik weet het, het de vraag klinkt heel stom maar ik ben toch benieuwd waar staar tzr voor
T Tim Ark Well-Known Member 4 January 2024 #2 Iets meer info? Je wilt immers dat je vraag beantwoord wordt. Bedoel je een Yamaha TZR?
S sadelroeker98 New Member 4 January 2024 #3 Tim Ark said: Iets meer info? Je wilt immers dat je vraag beantwoord wordt. Bedoel je een yamaha tzr Click to expand... Nee ik hoef niet meer info, ja een yamaha tzr, gewoon waar staat het woord tzr voor?
Tim Ark said: Iets meer info? Je wilt immers dat je vraag beantwoord wordt. Bedoel je een yamaha tzr Click to expand... Nee ik hoef niet meer info, ja een yamaha tzr, gewoon waar staat het woord tzr voor?
Bas Administrator Staff member 4 January 2024 #4 Yamaha heeft nooit bekend gemaakt waar TZR voor staat. Het is gewoon een keuze van hun geweest om een reeks modellen zo te noemen.
Yamaha heeft nooit bekend gemaakt waar TZR voor staat. Het is gewoon een keuze van hun geweest om een reeks modellen zo te noemen.
S sadelroeker98 New Member 4 January 2024 #5 Bas said: Yamaha heeft nooit bekend gemaakt waar TZR voor staat. Het is gewoon een keuze van hun geweest om een reeks modellen zo te noemen. Click to expand... Owww okee, dankjewel voor het andwoord.
Bas said: Yamaha heeft nooit bekend gemaakt waar TZR voor staat. Het is gewoon een keuze van hun geweest om een reeks modellen zo te noemen. Click to expand... Owww okee, dankjewel voor het andwoord.
Bas Administrator Staff member 5 January 2024 #7 Broos said: FZR is een Fazer. Dus TZR…… BT, Big Twin. Etc. Click to expand... Weet je het zeker ? Ik zie ook het verband, maar de FZR is lang al in omloop voordat de Fazer op de markt kwam, en afgeleid van de FZ Dus volgens mij gaat het niet helemaal op voor de TZR. Yamaha FZR-serie - Wikipedia nl.wikipedia.org
Broos said: FZR is een Fazer. Dus TZR…… BT, Big Twin. Etc. Click to expand... Weet je het zeker ? Ik zie ook het verband, maar de FZR is lang al in omloop voordat de Fazer op de markt kwam, en afgeleid van de FZ Dus volgens mij gaat het niet helemaal op voor de TZR. Yamaha FZR-serie - Wikipedia nl.wikipedia.org