Waar moet het vacuum

Xirya

Member
Ik heb een 125cc hexa blok met een pollini 21 cp met een standaard tank met een vacuüm slang er nog op waar moet ik het vacuüm slang erop zetten je hebt een nippel op het blok en op de carb wat is beter ? Of moet ik er gwn een benzine kraan op zetten en allebei of doppen
 
Advertisement - register to remove this

Maakt in principe niet uit , zolang je maar vacuüm hebt , en je leiding luchtdicht is . Werkt je vacuüm kraan goed zou ik deze laten zitten .
De keuze kun je altijd nog maken , mocht de kraan een keer stuk gaan .
 
Dus geen benzine kraan ?
Als je hiermee bedoelt een handbediende kraan, nee.
Gewoon zoals @trabiarie reeds zei, de bestaande vacuumkraan gebruiken en eender welke vacuum aansluiting gebruiken.
Wel ervoor zorgen dat je de niet gebruikte vacuumnippel afdopt anders trekt het blok daar valse lucht.
 
Als je hiermee bedoelt een handbediende kraan, nee.
Gewoon zoals @trabiarie reeds zei, de bestaande vacuumkraan gebruiken en eender welke vacuum aansluiting gebruiken.
Wel ervoor zorgen dat je de niet gebruikte vacuumnippel afdopt anders trekt het blok daar valse lucht.
Ja ik had het vacuüm nu op het blok aangesloten en niet op de carb alleen wou het stukje op de carb afdoppen alleen had iets te groot slang gebruikt waardoor die wss wel wat valse lucht zoog kan dan ook het probleem zijn dat die scooter soms met kicken wel en soms niet starten en bijna gelijk weer uitvalt
 
Back
Top