Waar moet deze slang/buis heen?

Boyd133

New Member
Beste Leden,

Ik ben Boyd, 20 jaar en nieuw op dit forum. Ik heb een Kymco Agility 50 4T en zit met een probleempje. Onlangs bij het verwijderen van de carterkap heb ik perongeluk een bout van het lichtfilterhuis eruit gehaald. Daar door is deze buis / slang ergens van los gekomen? Hij hing eerst ergens aan vast. Ik heb verder wrinig tot geen verstand van scooter en zou graag willen weten waar dit precies op moet.

Verder maakt mijn scooter sinds dat gedoe met die carterkap en die slang ene hard geluid: zie link

Ook trilt de scooter erg.

Alvast bedankt! IMG-20200518-WA0005.jpeg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je eventjes onder je zijkant van je kap kijkt zie je dat ie op je luchttoevoer element past. Vrij makkelijk, tis een grote luchtslang dus kan haast niet missen waar die op moet. Je kan ook even je buddybak eruit halen om er makkelijker bij te komen. Vergeet geen slangenklem te monteren!

Ik hoor overigens geen rare geluiden. Alleen een licht snerpend geluid bij optrekken.
 
Last edited:
Als je eventjes onder je zijkant van je kap kijkt zie je dat ie op je luchttoevoer element past. Vrij makkelijk, tis een grote luchtslang dus kan haast niet missen waar die op moet. Je kan ook even je buddybak eruit halen om er makkelijker bij te komen. Vergeet geen slangenklem te monteren!

Ik hoor overigens geen rare geluiden. Alleen een licht snerpend geluid bij optrekken.

Is gefixt, had de buddybak open gehaald. De slang was los geschoten van de carb. Zit er weer op, geluid is weg. Thanks!
 
Back
Top