waar kappen kopen voor speedfight 2??

SyniX

Well-Known Member
ik heb een vraagje ik heb een rode speedfight 2 maar ik vind de kleur niet mooi. ik heb geen zin om de kappen te gaan spuiten. weet iemand misschien waar ze kappensets verkopen voor een speedfight 2. op easyparts kan ik niks vinden

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Kleine kans dat iemand een complete kappenset verkoopt die er nog goed uitziet ook. Je kunt beter al je kappen over laten spuiten of zelf spuiten want nieuwe kappen zijn erg duur.
 
SyniX said:
jah kappen voor alle soorten scooters behalve voor speedfight sukkel. alleen een paar losse maar geen hele kappen set lees eerst voordat ej iets neerzet
NOOB!
Ja anders begin je niet gelijk te schelden, ik vind dat een beetje ondankbaar. Deze mensen proberen je namelijk alleen te helpen. Ik denk ook dat de gemiddelde member hier meer over scooters weet als jij, dus het woord "noob" hoef je al helemaal niet te gebruiken.
 
Ja hier de NOOB weer :rolleyes: (ik had ut trouwens niet neergezet dat ze op easyparts staan...) Maar goed weer ontopic:

Je kan ze beter late spuiten..Veeeeel goedkoper en je kan zelf kieze wat voor kleur..
En als je dan PERSE andere kappe wil moet je toch opzoek gaan naar 2de hands kappe..Nieuw is nergens compleet te koop voor zover ik weet...
EDIT/ Dit stond al in de reactie hierboven..

Succes
(en voortaan een beetje normaler reagere, wij proberen je alleen maar te helpe en zitte hier ook maar voor ons lol)
 
Back
Top