Waar is dit te koop?

srViper

Well-Known Member
hallo, ik heb een aprilia sr viper maar ik krijg altijd een lading berichtjes binnen waar ik die buddyzit van mij vandaan heb (bestaat uit twee delen achterste deel is gewoon een kap of je kan er ook een "zitje" van maken). Maar dat weet ik niet omdat die buddyzit er al op zat en de jongen waarvan ik de scooter gekocht had wist het ook niet.

Dus nu is mijn vraag: Weten jullie waar je zo'n buddyzit kunt kopen??

hier de foto:
srvipervanmij.jpg

Advertisement - register to remove this

volgens mij niet in de winkel. heb laatst mijn dealer gevraagd maar die had dit nog nooit eerder gezien. En de mensen die mij vragen waar je het kopen kan die hadden ook al aan hun dealer gevraagd. En die hadden ook niet zo'n buddyzit.

Strakke shit...ik denk dat er moeilijk aan te komen is , tenzij het idd van een phantom is ofzo......suc6

Kan je eigenlijk geen contact opnemen met de vorige eigenaar ??? en die weer met de eigenaar daarvoor ofzo ???
Kan het proberen......ik ken denk ik ook wel iemand die heel graag zoiets zou willen...

Dat heb ik ook op mijn formula, zat er standaard uit de fabriek al onder en dat is bij die sr van jouw ook zo want zover ik weet is er een versie sr's gemaakt waar dat zo bij was (pits versie of zo)....

Een jaartje of 2 geleden heeft er PRECIES zo'n zelfde Viper een tijdje bij mij gestaan, ook met een monosit.
Ik kan je helaas niet vertellen waar 'ie vandaan komt.

Het ziet er wel leuk uit, maar lijkt me verrot rijden als je een beetje lang bent. Ik kan namelijk niet normaal op dat voorste stuk zadel zitten, dan komen me benen klem. En echt lang ben ik nou ook weer niet (1.85 ofzo).

Met m'n 1.80 gaat dat net, is idd niet echt ruim.
Originally posted by SR-Fanatic:
Het ziet er wel leuk uit, maar lijkt me verrot rijden als je een beetje lang bent. Ik kan namelijk niet normaal op dat voorste stuk zadel zitten, dan komen me benen klem. En echt lang ben ik nou ook weer niet (1.85 ofzo).

Back