Waar in Limburg cilinderkop uitdraaien?

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik wil een 70cc cilinder kopen. En moest nog een cilinder kop hebben.
Ik heb nog een nieuwe liggen van een DR50, maar nou wil ik deze uit laten draaien naar een 70cc diameter. Weet iemand waar ik dit kan doen in limburg.
Weet iemand misschien of EPC-sittard dit doet? Dit vraag ik aan jullie, want misschien heeft een van jullie dit ook laten doen bij EPC en hoeveel was je ongeveer kwijt? Of zijn er ook mensen die zeggen zet gewoon die 50cc kop erop? Maar dan mist die cilinder toch vermogen?
 
Advertisement - register to remove this

en anders kan dat toch ook ergens anders? zo'n kopje stuur je zo met de post op ;)

mja , het ligt eraan wat voor cilinder , sommige cilinders zijn er op berekend dat de std kop word gebruikt.

en vermogensverlies of winst ligt ook aan de cilinder maar ook aan de setup.

en hoe de staat van je cilinder is etc. etc.
 
en anders kan dat toch ook ergens anders? zo'n kopje stuur je zo met de post op ;)

mja , het ligt eraan wat voor cilinder , sommige cilinders zijn er op berekend dat de std kop word gebruikt.

en vermogensverlies of winst ligt ook aan de cilinder maar ook aan de setup.

en hoe de staat van je cilinder is etc. etc.

Alleen nadeel is dat het weer 6,20 euro extra kost en daardoor de kop duurder word en dat het uitdraaien niet meer loont. Voordeel van EPC is dat ik er zo naar toe kan rijden. Is goedkoper dan verzenden.
 
die roetaanslag gaat er toch al af als je de kop verbouwd..

maar wat voor 70cc heb je? want mischien boeit het helemaal niet wat voor kop je gebruikt.

en AC of LC?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top