This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

waar halen jullie je parts ???

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Leovinci
EPC Belgisch filiaal. Ligt op zo'n 15 km van me huis en ze hebben alles, de prijs is goed, goede service, en ik heb toch een autorijbewijs om me parts te gaan halen

Thehe bij Corky

Verder bij Motorsport, Force, forum, via via,...

bij de lokale dealer. voor dat geld dat de onderdelen duurder zijn wordt je wel altijd goed geholpen.

Ik koop me optische dingen meestal bij easyparts omdat die goedkoper zijn dan bij de dealer
Motorische dingen, maar ook andere optische zooi bij V.F. Racing, die hebben ook een online shop www.vfracing.be
Scootparts vind ik te duur qua verzendingskosten, het moet namelijk tot in België geraken.
/edit/ bij VF racing moet ik niet online bestellen, is dicht bij huis dus haal ik het gewoon @ shop
@Leovinci Wie is Corky? Is dat een scootershop ofsow??

Scootparts
JPS
Plaatselijke dealer (maar geen tuningdingetjes )

Hmm, nu lijkt het of ik vet veel koop

Ja corky heeft het Belgisch filiaal van EPC in westende, ligt op dezelfde baan als VF-racing, beetje meer naar oostende toe. Alleen vind ik de service, de prijs, de klantvriendelijkheid en de parts beter

Originally posted by Leovinci
Ja corky heeft het Belgisch filiaal van EPC in westende, ligt op dezelfde baan als VF-racing, beetje meer naar oostende toe. Alleen vind ik de service, de prijs, de klantvriendelijkheid en de parts beter
Is dit dan die nieuwe winkel waar iedereen het over heeft?? Daar ga ik s moeten binnenwippen denks

Originally posted by DME3
Is dit dan die nieuwe winkel waar iedereen het over heeft?? Daar ga ik s moeten binnenwippen denks

Jep, daar was vroeger een deurencentrum (sorry mod's voor offtopic)

Scootparts.

Afstel bullshit en andere kleine dingen haal ik bij de lokale brommershop.

Ik ben laatst bij de jager geweest, en die gasten waren zo klantvriendelijk dat ik daar m'n volgende cil of uitlaat oid ga bestellen. Omdat we best wel een eind moesten rijden kregen we een testbank run en een rondleiding en allerlei adviezen.
Echt een mooie grote zaak daar, mooie werkplaats ook.

EPC Nederlandse filiaal. Deze ligt in sittard.Best goedkoop in onderdeeltjes. Voor de rest hier op het forum een paar dingetjes hier en daar.

Status
Not open for further replies.