Wa een kutland eigenlijk he om soot te rijden......

Arnold MHR

Well-Known Member
Zat zo es te denken...

Opzich is Nederland het paradijs op aarde...het beste bier van de wereld wordt hier gemaakt, heineken, de beste weed komt hier vandaan en bovendien, tis legaal.

ga je kijken op scootergebied dan is dit de hel op aarde, geen land waar zoveel scoots worden gepakt als nederland.
Denk je dat ze buiten belgie en nederland rollerbanken hebben en complete scooter-hunters? volgens mij zijn die OTR wouten motoes speciaal aangeschaft om ons aan te houden

Het lijkt ook wel veel erger te worden....steeds meer controles nu, zal zeker wel komen doordat het bijna winter is of niet?

maar nu mijn vraag......als je scoot over de 2kW komt zoals bij iedereen hier het geval is, mogen ze hem dan wel innemen eigenlijk? d8 dat je onberensd vermogen had tegenwoordig en dat rollenbanken verboden zijn? of heb ik dir fout?

1 ding staat vast......we always get fucked by the cops :s
 
Advertisement - register to remove this

Scholen zijn net weer begonnen. September staan ze altijd veel.

Let om als het echt koud gaat worden, zie je die koukleumen niet meer. Die komen dan niet achter hun bureau vandaan.
 
die mensen willen ook een kerstpakket :p

nee geintje het is altijd begin school jaar controle kun je ook niets aan doen.
 
Originally posted by Arnold MHR
Zat zo es te denken...

Opzich is Nederland het paradijs op aarde...het beste bier van de wereld wordt hier gemaakt, heineken


leugens allemaal leugens, heineken goed bier wat bezielt je om zo iets te beweren, mja nederlanders zijn niet veel gewoon precies.

Belgisch bier > Nederlands bier

Jupiler :W heineken :r

8)
 
eej nie fokken met heineke he, heineke rewlz, jupiler ook maar ok.
heineke drinkt door, jupiler vind ik persoonlijk meer iets om ff lekker voor te gaan zitten.
 
Ze waren gisteren hier in rkerk weer bezig hor! :| ckers zo'n 10 agenten en 1 motorwout!

Staan ze daar echt als een stelletje debielen te wachten op een slachtoffer! Die motorwout rondjes rijden enzo, wat trouwens wel erg dom was, dat die motoragent die weg niet wist hiero in Ridderkerk! 8P hij moest elke keer vragen aan zo'n andere Daap hoe hij moest rijden! (hij was een tijdje weg, kwam die later terug, was hij de weg kwijt geraakt ofzo! Hoe DOM kun je wezen! |()

Volgens mij gaat het hier bij mij in het dorp zo:

Agenten zitten op hun luie reet op het Politiebureau. Agent 1 zegt: Zeg Wout? we hebben nix te doen tis wel erg saai zo! Wat kunnen we nou eens gaan doen??

Agent 2 zegt: HmMz jah ik weet het ook niet!..........uh Rollenbankje doen ofzo??

Agent 1: Jah goed idee!

Echt waar die agenten doen het hier volgens mij puur uit verveling! Lijers!

Maar idd moet je toch gelijk geven dat wij Geboren ScooterDewds toch eigenlijk wel in het verkeerde land wonen! |(
 
Ze komen bij mij zelf met een motor+auto voor de deur rijden :D

Maakt zo'n powerfilter dan zoveel herrie :rolleyes:

Maarja, ben nog nooit op de rollen geweest :)
 
Hij schijnen ze ook veel te staan....

Maar opzich , als je ziet hoeveel dwazen er rondrijden op z'on ding.... vind ik het niet erg als ze boetes krijgen :)
 
Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat agenten hier plezier aan beleven... [jah, daar krijgen we het verhaal weer] De pa van m'n gf is ook politieagent, en ze doen het werk niet graag; het is het minste gewaardeerde en ondankbaarste werk dat je als straat-agent kunt doen... Ik snap de frustratie, maar ga in godshemelsnaam niet zo naief doen, door te zeggen dat die agenten het zelf bedenken... Dat wordt per regio/gemeente bedacht, en ze hebben het maar te doen...

Arnold; Nederland erg qua controle? Ga eens in België kijken... Als je 70 rijdt, krijg je €1000 boete... En dan moet je blij zijn als ze je brommer/scooter niet in beslag nemen...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat agenten hier plezier aan beleven... [jah, daar krijgen we het verhaal weer] De pa van m'n gf is ook politieagent, en ze doen het werk niet graag; het is het minste gewaardeerde en ondankbaarste werk dat je als straat-agent kunt doen... Ik snap de frustratie, maar ga in godshemelsnaam niet zo naief doen, door te zeggen dat die agenten het zelf bedenken... Dat wordt per regio/gemeente bedacht, en ze hebben het maar te doen...

Arnold; Nederland erg qua controle? Ga eens in België kijken... Als je 70 rijdt, krijg je €1000 boete... En dan moet je blij zijn als ze je brommer/scooter niet in beslag nemen...

Jah das waar! maare hier in ridderkerk is echt de halve politiemacht van het dorp aanwezig bij die controles! een beetje overdreven vindt je niet?? de helft van die agenten staan er bij te kijken! 8P maar idd de controles worden wel vaak gepland maare hier bij mij doen ze het toch echt wel eens buiten de afspraken lijkt mij! er is weleens 3 x in 1 week controle geweest!
 
En nog iets....ik was eerst gepakt en toen zei ik: wat een vreemde plek voor een controle (midden in een weiland 8P ) jah zei die agent, we hadden toevallig een motor tot onze beschikking! dus lijkt mij dat er geen voorbereiding aan te pas was gekomen bij deze controle! mja het is allemaal zo betrekkelijk joh!
 
Vanaf wanneer is het normaal wat minder denken jullie?Vorig jaar stonden ze hier ( breda ) echt een stuk minder dan dit jaar, en tegenwoordig elke dag en rijden met alles rond om je aan te houden.
 
In november word het wat rustiger altijd.

Voor de rest vind ik het maar zeilige acties. Het zijn gewoon Razia's die ze houden.
Gelukkig zijn ze hier in Haarlem erg voorspelbaar wat plaats en dag betreft.
Ze staan ALTIJD op donderdagen op een aantal vaste plaatsen:D
 
Last edited:
Originally posted by -[inferno]-
eej nie fokken met heineke he, heineke rewlz, jupiler ook maar ok.
heineke drinkt door, jupiler vind ik persoonlijk meer iets om ff lekker voor te gaan zitten.

JUIST, 100% mee eens 8)
 
Bij ons zijn de rollerbank controles minder geworden, maar nu staan er om de 5 meter drempels. Echt niet meer normaal, er zijn nu 6 drempels bij gebouwd in de afgelopen 2 weken! :|

Mja, ik kom geen rollerbank meer tegen want ik rij al 's avonds want overdag moet ik werken :D
 
Back
Top