vulplug vertanding speedfight

N.B.Tspeedfight

no budged tuning
weet iemand waar de vulplug van de vertanding bij een sf zit, k heb wel een plug gevonden aan de achtekant van et blok, maar die zit vrij laag, dus da wordt moeilijk bijvullen.

alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

De remleiding opzij pakken ?

Ik heb DD en er zit een dop die wijst recht naar achter en naar mijn zien ziens zit er niks meer voor de rest.
Mja achter de remleiding enzo heb ik nog niet gekeken maar dat zat ook niks dacht ik hoor....
 
Dat zoiezo, je moet m in wheelie stand |( neerzetten al wil je zeker zijn dat alles eruit loopt, maar vullen zou je m dan in stoppie stand moeten zetten :p

Lijkt me toch weer erg vreemd, raar systeem
 
et is trouwens een dd

maar k vind et een vrij vaag systeem k heb me wiel er al afgehaald maar daar kon k ook niks vinde achter me koppeling ook niks, en k heb ook ni egt veel zin om me blok eronderuit te slope of me scoot op et achterwiel of voorwiel te zette.
weer zo'n lekkere constructie van peugeot.
 
SpeedfightDoc. said:
Dat zoiezo, je moet m in wheelie stand |( neerzetten al wil je zeker zijn dat alles eruit loopt, maar vullen zou je m dan in stoppie stand moeten zetten :p

Lijkt me toch weer erg vreemd, raar systeem


neej met vullen natruurlijk niet :p dan gewoon horizontaal houden

en het is idd een raar systeem 8P maar die franse zijn gewoon beetje raar :p
 
SpeedfightDoc. said:
De remleiding opzij pakken ?

Ik heb DD en er zit een dop die wijst recht naar achter en naar mijn zien ziens zit er niks meer voor de rest.
Mja achter de remleiding enzo heb ik nog niet gekeken maar dat zat ook niks dacht ik hoor....
Dat bedoelde ik ook, formuleerde 't alleen wat raar, ff achter remleiding kijken.


En toch zitten er achter op het carter 2 bouten. 1 aftap en vulbout.

Edit: ff gaan kijkuh.

Bij SD dan wel.......
De vul bout zit naast het scharnier van de rem.
En de Aftap zit +/- 1.5cm lager iets ''dieper'' in het blok.
't is trouwens dop 12, en de 0.12L wat erin moet gaan er zonder problemen in als die op de standaart staat. (heb het 2 weken geleden nog gedaan bij DD & SD).
 
Last edited:
het zit zo dat bij de speedfight 1 blokken 2 vul/tap bouten zitten bij speedfight 2 dd of sd zit er 1 bout die moet je er gewoon uit draaien, indien olie eruit moet je ut blok dus omhoog houden, indien vullen gewoon erin spuiten, simpel als dat, piagio heeft pas eens een moeilijke constructie die heetf allen een klein vul gaatje
 
ben net dus ff naar dealer geweest, het begon er al mee dat ie zij dat et helamaal ni nodig was omdat te vervangen toen heb k em op me scoot late rijde en toen was ie het toch met me eens dat ie toch wel wat veel herrie maakt.

maargoed hij zij dus gwoon die plug aan de achterkant eruit draaien scoot in wheely stand en deruit late lope, daarna scoot weer normaal neerzetten en de nieuwe erin spuiten totdat ie overloopt.
 
Nieuwe erin spuiten tot ie overloopt?

Als je je scoot normaal heb staan dan loopt het er toch al uit, dus je moet m in stopie stand zetten al gooi je het er weer in :S

Nouwja Dejager is vast zo vriendelijk dat ik hun takel ff mag gebruiken 8P
 
Back
Top