VT Supercharged Prostock Honda

Dat van dat rijden is een geintje: ik rijd met de Derbi van Rienk, die heeft nl. een hersenschudding opgelopen 8P :r (niet met de sprinter hoor)

Dus bij deze: beterschap voor Stephan en Rienk!

En Job! (die kleine die op mijn Puch reed en nu op de Sym zou gaan) Die heeft 2 weken terug al zijn been gebroken|(

Heb ik al mijn brommers een keertje voor mekaar, liggen alle rijders in het ziekenhuis:p

Maar je mag de 4takt wel een keertje proberen hoor Fokko. Spreek je wel @ Jubbega :)
 
En Job! (die kleine die op mijn Puch reed en nu op de Sym zou gaan) Die heeft 2 weken terug al zijn been gebroken|(

Heb ik al mijn brommers een keertje voor mekaar, liggen alle rijders in het ziekenhuis:p

Maar je mag de 4takt wel een keertje proberen hoor Fokko. Spreek je wel @ Jubbega :)

Ongelofelijk, Job er ook al uit x|

Maaruh... succes en tot in Jubbega!
 
Zo gaat lekker Mario! Mijn sprinter is nog niet klaar, dus als je ergens nog een waaghals voor zoekt, haha;)

ben echt benieuwd wat voor tijd je ermee gaat rijden
 
Goed om te zien dat het vermogen ergens op begint te lijken.
Mooi vlak koppel zeg, dat zal wel door de versnellingen heen beuken!

Zeer benieuwd wat het doet @Jubbega, succes!!
 
Vandaag dit ding mogen bewonderen @ Jubbega...

Wat
een
fantastisch
ding....


Echt NIET normaal wat een herrie :D :W En dat het ook nog eens gewoon blaast... super :D Heb er ook wel een filmpje van :p zal eens zien of ik dat kan uploaden :D
 
Vandaag dit ding mogen bewonderen @ Jubbega...

Wat
een
fantastisch
ding....


Echt NIET normaal wat een herrie :D :W En dat het ook nog eens gewoon blaast... super :D Heb er ook wel een filmpje van :p zal eens zien of ik dat kan uploaden :D

DJ, schiet eens op!
 
Mario ik kan niet anders dan hele zware bewondering uitspreken voor je machine:Wecht helemaal top ;)

heb nog een filmpje van je gemaakt vlak voor de start hij klint echt onwijs lkkr
en dikke vlammen uit de pijp8)
ben benieuwd wat je er nog allemaal aan veranderd voor damwoude want zal nog wel beter kunnen dan dit9||6
Het geluid was de 2 taktjes allemaal dik de baas

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6_NZ5nw_GbM"]YouTube- SDC11925.AVI[/ame]
 
Echt vet die geluidjes......

Maar wat heeft hij nu gereden dan?

De snelste tijd was volgens mij 8,57 seconden @ 98 km/h :rolleyes: Ik ben meer een bouwer dan een sprinter denk ik;)

De machine liep goed, alleen de koppeling slipt en hij staat te lang vertand. En mijn reactie was hopeloos:p

Met een fatsoenlijke rijder moet er wel een seconde af kunnen in Damwoude denk ik :) Dus daar gaan we voor.

Verder een prima daagje gehad in Jubbega; Sym is 2e geworden in de x-treme klasse, Puchje 4e en Teus Boers 3e in de 50cc
 
De snelste tijd was volgens mij 8,57 seconden @ 98 km/h :rolleyes: Ik ben meer een bouwer dan een sprinter denk ik;)

De machine liep goed, alleen de koppeling slipt en hij staat te lang vertand. En mijn reactie was hopeloos:p

Met een fatsoenlijke rijder moet er wel een seconde af kunnen in Damwoude denk ik :) Dus daar gaan we voor.

Verder een prima daagje gehad in Jubbega; Sym is 2e geworden in de x-treme klasse, Puchje 4e en Teus Boers 3e in de 50cc

Oei dat moet inderdaad wel sneller.

In iedergeval wel top dat je hem al goed draaiend heb. Dat is al een prestatie opzich.
 
Back
Top