Vsnaar inslijten?

Kenkersjenker

wiehoogwiltstaan...
Hallo,

ik heb een nieuwe vsnaar en die moet volgens mij worden ingesleten? want als ik mijn scooter start doet hij het prima maar.. als je gas geeft komt hij niet vooruit. Hij is prima afgesteld want hij loopt gewoon netjes stationair. iemand enig idee...?
 
Advertisement - register to remove this

Als hij netjes stationair loopt wilt niet zeggen dat hij prima afgesteld is. Dat hij slecht weg komt heeft voornamelijk te maken met het toerenverloop waarschijnlijk. Dus of je rollen van het goede gewicht zijn, je v-snaar goed uitgeshimt is, bij welk toerental je koppeling aangrijpt, etc.

Ik zou op het forum eens zoeken naar 'vario afstellen' dan vind je genoeg!
 
Het vreemde is dat dit de 3e keer is dat dit gebeurt. Hij loopt perfect en dan na 5 km rijden gaat hij opeens dik achteruit en dan ga ik naar de parkeerplaats geef ik vol gas en komt hij niet eens vooruit. Maar daar voor als ik er mee gereden heb dus wel. Aan de afstelling kan het niet liggen want hij is gister afgesteld door een bedrijf.

Dus dan kan het ook niet aan de rollen liggen?... en als ik gas geef en hij komt niet vooruit dan hoor je ook dat hij ergens overheen schiet???

mvg
 
mja , wij kunnen vanaf hier moeilijk zien of de afstelling ook echt wel goed is , of dat nou door een bedrijf gedaan is of niet , en of de boel wel in orde is..

de snaren mogen niet zomaar kapot gaan , meestal komt dit door slijtage , maar kan ook komen door gebruik van verkeerde snaren..
 
Back
Top