vsnaar gaat maar 5 km mee?!

Thamara-Honda

Well-Known Member
Hallo,

zit met t volgende probleem. Heb een nieuwe vsnaar in scooter gedaan omdat de oude kapot was gegaan. nu zit die nieuwe er geen 5 km in en hijs alweer kapot. Nog een nieuwe erin gedaan en ook deze gaat na 10 km stuk! alle 3 waren het malossi kevlar snaren. Ik heb al gekeken of de koppeling of variateur miss schrepe stukjes hadden maar die zijn alle 2 mooi glad.

t gaat hier ook niet om een of andere extreme set-up. tis gewoon een std yamaha neos met een power one variateur en een gianelli extra chroom.

iemand enig id wat er mis is?
 
Advertisement - register to remove this

ten eerste is een gewone athena snaar ofzo op die setup goed genoeg, kevlar is weggegooid geld
als de koppeling en vario idd nog goed zijn heb je wsl een bredere snaar dan de vorige en moet je nu gaan shimmen

maar ik zou eerst is gewoon een normale snaar leggen, die past wsl wel zonder te shimmen
 
Ik heb dit ook gehad, ik heb allerlei dingen getest, maar uiteindelijk bleek het op de een of andere manier aan mijn variateur te liggen... Dijkman heeft dit toen voor me geconcludeerd. Malossi variateur (ik gok een grotere dan de power1) erin en problemen waren opgelost. Klinkt misschien raar, maar het gebeurde zomaar na honderden km's prima gereden te hebben..
 
Aha, ik heb recent die power one variateur erin gedaan. maar het probleem was er ook al toen de originele variateur er in zat. Ik zal dan idd maar eens een std snaar er in doen, en de koppeling eens goed na kijken.
 
Back
Top