vrouwen op forum?

Status
Not open for further replies.

henkhuizz

Robert
een serieus topic, dus niet meteen een slotje aub.

ik vraag me echt af waarom er hier echt 0,0 vrouw aanwezig is op het forum? als we topics als "mooie mannen" oid willen kunne houden/krijgen zullen der meer vrouwen op het forum moeten komen, hoe doen we dat?

hierbij: iedereen, link je vriendin of een vriendin naar het forum :)

beter komt het ooit op 50/50, wordt het misschien eens écht gezellig hier :)
 
Advertisement - register to remove this

Misschien zijn scooters niet de dagelijkse intresse voor de meeste vrouwen :!

En waarom niet, tjah ben geen vrouw :p
 
Het is en blijft toch een scooterforum.. plus meeste meisjes zijn teveel bezig met MSN en makeup om om te kijken naar een forum ;)
 
Mini-g said:
Het is en blijft toch een scooterforum.. plus meeste meisjes zijn teveel bezig met MSN en makeup om om te kijken naar een forum ;)
dan weet ik niet met welke meisjes jij om gaat... :?

probeer gwoon es je vriendin op t forum te trekke oid, of iemand anders :) ze hoeven toch ook niet te reageren in de technische topics, ik had het ook over een gezelliger forum, en in de technische topics is het ook niet egzellig, alleen zakelijk :)

alleen in lul-topics is het gezellig, en dat kan dan gezelliger gemaakt worden...ja toch?
 
nee dat wordt niks

er zijn er btw wel meer hoor, stuk of 10 8P

edit: sterker nog, ik denk dat gezelligheid alleen maar minder wordt, het is nu al zo dat er meer mensen voor iets anders dan scooters op dit forum komen.
ter verduidelijking: het ligt in de mannelijke puber's aard dat ie moet kwijlen/slijmen bij meisjes. een forum vol met slijmerige posts zal eerder mensen wegjagen dan toespreken...

kan er nog wel meer over lullen, maar ik moet bijna weg :p
 
Henkhuissie said:
dan weet ik niet met welke meisjes jij om gaat... :?

probeer gwoon es je vriendin op t forum te trekke oid, of iemand anders :) ze hoeven toch ook niet te reageren in de technische topics, ik had het ook over een gezelliger forum, en in de technische topics is het ook niet egzellig, alleen zakelijk :)

alleen in lul-topics is het gezellig, en dat kan dan gezelliger gemaakt worden...ja toch?

je vriendin op het forum trekken??? ik weet niet hoe het met jou GF zit maar die van mij krijg ik er opzeker nooit op. (en daar ben ik ook maar wat blij mee, ik zou het niet echt vrouwelijk vinden ;) )
 
Als je gezellig wilt babbelen met meisjes op een forum ga je toch naar het partyflock forum. Of beter zelfs; het Fancy forum :)
 
nrg@apeldoorn said:
je vriendin op het forum trekken??? ik weet niet hoe het met jou GF zit maar die van mij krijg ik er opzeker nooit op. (en daar ben ik ook maar wat blij mee, ik zou het niet echt vrouwelijk vinden ;) )
ff nog, k heb tessa toch hierop gekregen :L

en het is niet eens me vriendin!



ps. ja sorry k was m aan het closen maar moest nog ff reageren :)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top