Vriend van me Suzuki TSX kwijt!

hebo-aeroxje

Proud member
Hij is hem nu dus kwijt. Vorig jaar was ie al aangehouden en moest ie op de rollerbank, had toen slecht afgesteld en andere setup, in zun 4e versnellig 1,4 kw... En kort geleden ook een boete gehad voor te hard rijden. Nou reed ie dus vandaag naar school en toen hielden ze hem met 70 op een rechte weg aan, dus hij moest stoppen, wilden ze zijn brommert mee nemen naar het bureau. Nou, dus hij staat dat ding af... Komt ie op het bureau gaan ze een rollerbank test doen... Kwam ruimschoots over de 2 kw heen, en tevens was het veel te veel herrie, dus die jongen protesteren enzo van dat kan helemaal niet en wat nu... Ging die juut ff de officier van justitie bellen, en die zei volgens hem het volgende: Als het de eerste keer is dat je op deze manier wordt aangehouden mag je je een week later me je originele brommer op het bureau komen melden, is dat niet het geval dan volgt in beslag name (Hij is hem nu zo ie zo al voor +- 2 mnd kwijt zegt ie!) en is de kans groot dat zijn brommer wordt vernietigd... Mag dit zomaar, en doet men dit nog steeds, het vernietigen van brommers en scooters... In ieder geval, goed genaaid. En als ie hem weer terug krijgt, wat zijn dan de consequenties, krijgt een een boete, of zit er nog meer aan vast, erg duidelijk was oom agent namelijk niet tegen hem...

Greetz...
 
Advertisement - register to remove this

vernietigen is zo ontieglijk lomp. kunnen ze scoots en brommers niet helemaal uit elkaar halen en de legale onderdelen verkopen aan dealers of zo. dan is er recycling das gelijk goed voor het milieu. maar het milieu interesseert de overheid toch niks.
 
Ik d8 dat het altijd nog was van na 3 x over de 2 kW brommer in beslag :?

Iemand die hier wat meer over weet misschien?
 
Originally posted by RunnerR
Ik d8 dat het altijd nog was van na 3 x over de 2 kW brommer in beslag :?

Iemand die hier wat meer over weet misschien?

das nu wel oficieel ja, maar volgens mij houd niet elke stad zich daar aan:(
 
kereltjes,

die woute kan je helemaal niks doen, als in is gevoerd dat landelijk boven de 2 kw (drie keer is overschreden) dan kunnen ze je niks maken (a;s dit niet de derde keer is). Zo niet: bezwaarschrift indienen...

zo denk ik erover... maja politie:?

en ik ben zat maar wel helder denkend :)

toedels
 
De wouten bedenken steeds nieuwe dingen om je te naaien, landelijke regels hebben ze nog nooit van gehoord en ze bedenken veel regels zelf. Hier voorbeeld, maat van mij heeft witte knipperlicht glaasjes en gewoon oranje lampjes, hij wordt hiervoor aangehouden (ding is poeporigineel) en weet je wat die wouten zeggen: hij zou zijn scooter af moeten staan voor gehele technische controle, hij zou hem dan ongeveer een week kwijt zijn, die witte knipperlichtjes zouden in beslag worden genomen, hij zou een boete van 78 euro!!!!!!!!!!! krijgen en de kosten die voor de controle en het vervoer zouden ook voor hem zijn. Toen hij dit zei barstte ik dus in lachen uit maar toen hij zei dat dit echt was moes ik heel ff slikken. Dat is toch gewoon waanzin. Hij heeft toen een brief gestuurd naar weet ik veel welke instantie en toen werd het dit: Alleen boete voor witte glaasjes, geen controle of andere flauwekul. Volgens mij stonden die wouten alles te verzinnen waar hij bijstond maar hij was wel zijn scooter vijf dagen kwijt.
 
Back
Top