This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vreemdgaan...

Status
Not open for further replies.
Goed gesprek en als zij goed lult, houden, en als het allemaal beetje doelloos overkomt enzo, tja harde maatregelen maar zomaar haar de deur wijzen is nogal moeilijk. Tis een zoen, geen vette blowjob ofzo.
 
vreemdgaan doe je meestal als je, uitgekeken of alles saai vind ofzwo althans daarom deed ik het 0? maar ze moet het maar flink bewijzen wil ze nog echt met jou door. Ga anders even een lekker stukje uitwaaien op de scooter 8)
 

Uitwaaien helpt zkr en ga lkr naar strand ofzo lkr stukje lopen klinkt gek maar lucht wel op en als je geen strand in de buurt heb ga dan langs snel weg staan.
 
Originally posted by extreme power
Dat is ook waar maar had ze geen drank op ofzo die avond want dat speeld vaak een groten rol bij meiden kwa opwinding en behoeftes ze hebben zich dan vaker minder in de hand.

Ach, dat vind ik toch zo'n crap... Als ik nou niet tegen groen-roze snoepjes kan, dan vreet ik er toch gewoon niet zoveel van? :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ach, dat vind ik toch zo'n crap... Als ik nou niet tegen groen-roze snoepjes kan, dan vreet ik er toch gewoon niet zoveel van? :|

haha ja dat is wel waar.
maar ik zou het niet uitmaken met je vriendin want ze heeft het ook eerlijk tegen je gezegt, ze had het ook net zo goed niet kunnen zeggen...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ach, dat vind ik toch zo'n crap... Als ik nou niet tegen groen-roze snoepjes kan, dan vreet ik er toch gewoon niet zoveel van? :|
idd Bart.
Ik had laatst met een meisje gezoend, zegt ze tegen me dat ik het tegen niemand moest vertellen ed, 2 dagen later belde er een kerel(haar vriend) me op

Vrouwen zijn terroristen en doen alles met voorbedachte rade.
Met drank gaat alles makkelijker MAAR, als je van iemand houd dan dan weet je dat heus nog wel.
 
Originally posted by Rikkademous
wel goed van der dat ze meteen belt dat betekend wel dat ze er echt spijt van heb
dat zit in het plan van een terrorist, allemaal om je in te palmen
vrouwen zijn gevaarlijk.
 
Originally posted by extreme power
HAHA jij ziet vrouwen echt als mannen slachters he:#

Hij spreekt uit ervaring


Maarreh ik vind ook gewoon:
Ze had t inderdaad van tevoren kunnen bedenken, en nu moet ze de concequenties maar dragen... En zoals daan als zei: Je bent niet getrouwd en zoals jezelf ook wel kan zien als je ergens uitgaat, ER IS NOG GENOEG!!!
 
waarschijnlijk ga je er ook nog op vooruit als je het uitmaakt en een andere vriendin krijgt. het duurt even voordat je over je gf heen bent maar meestal heb je het beter bij je nieuwe gf.
 
doed,

hier mijn wijze raad:

Ik heb nu 4 maanden een vriendinnetje (een schat van een meid, die ik echt niet kwijt wil hoor!).

Als ik erachter kom, dat ze vreemd gaat, of dat ze het me zelf verteld, zal ik het heel simpel voor haar neer leggen.

Ik zou gewoon een 3-tal dagen, geen contact met haar hebben/opzoeken (zoals al eerder gezegd is.) Zo laat je zien, dat je geen respect meer voor haar hebt, na haar daad. Je laat zien, dat je haar behandeld als een minderwaardige.
En dat is precies, wat zij met jou heeft gedaan, toen ze vreemdging...... ze heeft je toen ook als minderwaardig behandeld.

Ik zou na die 3 dagen wachten totdat ZIJ belt....je hoort haar verhaal aan, en bedenkt dan, wat de beste oplossing is.....

Wil zij jou echt niet kwijt: dan zal ze zeker vaak bellen, en zeker nog een week proberen je te bereiken.

Boeit het haar niet echt: dan zal ze er na 2.3 dagen wel mee stoppen, en weet je zelf hoe laat het is.....

Je laat je girl zo dus de keuze maken, ZONDER dat ze erover praat (en er dus overheen kan praten).

Zo zou ik het toepassen.....
Hopelijk heb je wat aan mijn visie.........sterkte ermee, en ik zal dit topic in de gaten houden!!

SUC6
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ben wel benieuwd naar een waterdicht excuus om vreemd te gaan overigens :|

Probeer eens net zoveel te drinken als ik en dan uit te gaan
 
Wat weet je van die zoen? Heeft ze de hele avond staan likken of was t vluchtig?
 
Originally posted by Arne
Probeer eens net zoveel te drinken als ik en dan uit te gaan
daar ga ik helemaal in mee...

tis mij 1x overkomen, en dat was dus echtwel oorzaak drank...
(niet ikzelf overigens)
 
Status
Not open for further replies.