This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vreemde problemen voor speedfight 2

• Thread starter Thread starter ebe
  • Start date Start date

ebe

Well-Known Member
Best mensen,
Vorige week heb ik er een snellere vario en een nieuwe bougie opgezet en hij deed het heel goed, maar nadat ik per ongeluk iets te hard over een hobbel heenging begonnen de eerste mankementen.
De scooter haperde, hij trok niet zo snel meer op en reed niet meer dan 70 km/h.
Voorheen reed die nog 85 km/h.
Verder heb ik vandaag een andere koppeling erop gezet en een andere sproeier. Nu rijdt die nog maar +/- 60 km/h met heel veel moeite.
Ik zou nou wel eens graag willen weten wat er nog meer mis kan zijn.
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord van jullie te krijgen.
Want ik ben nou ten einde raad.:X

Alvast bedankt

Niet erg handig he dat je onderdelen gaat vervangen terwijl hij het niet goed meer doet. Dan weet je op het laatst totaal niet meer waar het probleem nu zit.

In dit geval zou ik zeggen dat je een verkeerde sproeier erin hebt gedraaid, je moet die ook niet zomaar veranderen. Draai de vorige er weer in.

Zorg dan dat je de juiste bougie erin hebt, gewoon dezelfde erin doen als die er eerder in zat (alleen dan een nieuwe). Let er op dat de bougiedop er netjes op klikt. Die zal namelijk zijn losgeraakt toen je over de hobbel knalde met je scooter, daardoor is het contact waarschijnlijk niet helemaal lekker meer geweest, vandaar de haperingen.

Een andere koppeling heeft sowieso weinig zin als de scooter verder origineel is dus monteer lekker je originele weer.

ja ik heb eht zelf niet eens gedaan ik heb het bij de garage het laten doen.... maar het zou miss wel kunnen dat die bougie dop er nietm eer goed erop zit ik laat het zo snel mogelijk naar kijken

lol zo moeilijk is dat niet gewoon een keer onder je scooter kijken zie je hem meestal dirreckt op je cilinderkop zitten, trouwens als ze een andere sproeier/bougie/koppeling steken zonder je scooter echt te testen of hij nog wel goed loopt heb je niet echt met professionals te maken hoor...

Ze hebben inderdaad wel een paar keer gestest. Alleen zoals ik al vermeld had eerder deed die het perfect alleen ik had een hobbel verkeerd ingeschat. Dus reed ik wel met zo een 60/70km/h er door heen en toen begon de eerste mankementen. En dat is dus dat het hapert en het werd steeds erger.xD