vreemd probleem aerox

betapower_111

Well-Known Member
Ik heb het volgende probleem mijn standaard aerox wil van de een op andere dag niet meer juist rijden. Hij komt niet meer op toeren en wil helemaal niet meer stationair draaien, zelfs al staat de schroef helemaal ingedraaid.

Het volgende heb ik al vervangen,

boegie
boegie dop
nieuwe koppakking

maar het probleem blijft, hij draaid dan soms 1 minuut goed en daarna begint het probleem weer, bijna geen toeren en als hij dan rijdt hevig stotteren.

wie weet de oplossing
 
Advertisement - register to remove this

nja ik had het ook dat je hem start doet hij het ff kan je klein stukje rijden en dan stotere. ik had carberatreur vies en dacht dat me vlotter ook bleef hange. dus kijk die eens na. en anders weet ik het ook niet verder :(
 
komt er wel benzine in je carb?
zijn beide slangen die van je tank naar de carb lopen nog helemaal goed?
misschien dat die geen vaccuum trekt waardoor er geen benzine in je vlotterbak komt.
 
komt er wel benzine in je carb?
zijn beide slangen die van je tank naar de carb lopen nog helemaal goed?
misschien dat die geen vaccuum trekt waardoor er geen benzine in je vlotterbak komt.

Het stomme is dat hij wel gewoon benzine krijgt, het vlotterbakje zit gewoon vol en de boegie slaat helemaal zwart :X

misschien een nieuwe bobine proberen kijken of dat werkt
 
Probeer een andere bobine, verder controleer ook je membraan ed even.

Ik zal vandaag wel even een nieuwe bobine bestellen, ze zullen ze helaas wel niet in voorraad hebben omdat de groothandels dichtzijn.

Ondertussen rijdt ie wel redelijk, maar loopt in het begin bij een koude start heel erg hard stationair als je hem warm afsteld. en daarna zakt hij in tot hij bijna afslaat, als je hem anders afsteld dan draaid ie warm helemaal niet meer stationair. dus toch even die bobine vervangen
 
Back
Top