Vreemd geluid , zoemen, 2 takt

R3mkush

New Member
Yo zit weer met een vraagje :p
Onlangs had ik vastgesteld dat mijn scooter af en toe eens rare bijgeluiden heeft , maakte me eerst niet druk in, maar na vandaag twijfelde ik of het wel kwaad kan of niet.. Het geluid is percies weg als ik wat meer gas bijgeef .. Is percies bij lagere toerentallen.. Misschien hoor ik het bij hogere toerentallen gewoon niet meer dat kan ook..
Ik ga proberen filmpje maken maar door de wind maakt dat het lastig.. Als iemand enig idee heeft let me know, rMk
 
Advertisement - register to remove this

Yo zit weer met een vraagje :p
Onlangs had ik vastgesteld dat mijn scooter af en toe eens rare bijgeluiden heeft , maakte me eerst niet druk in, maar na vandaag twijfelde ik of het wel kwaad kan of niet.. Het geluid is percies weg als ik wat meer gas bijgeef .. Is percies bij lagere toerentallen.. Misschien hoor ik het bij hogere toerentallen gewoon niet meer dat kan ook..
Ik ga proberen filmpje maken maar door de wind maakt dat het lastig.. Als iemand enig idee heeft let me know, rMk
Hoeveel km, wat voor scooter? Ik ben jammer genoeg niet helderziend:D
 
Piaggio zip AC 2009 2 takt met 4,500 kms op alle onderdelen behalve nieuwe cilinder&zuiger erop die hebben maar 500kms , voor deze nieuwe cilinder was het geluid er ook al..
 
Thanks voor je reactie Manu76, welke nodige info zou ik nog kunnen neerschrijven..? Komt van bij de cilinder .
Hoe check ik de lagers en krukas omte zien of ze versleten of speling hebben?
Alvast bedankt voorje hulp!
rMk
 
Back
Top