This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vragen voor set up


hehe, had het niet tegen jou hoor, maar tegen lonneker.
 
tuulk ... ik zij tog de hele tijd dat ik de evo pijp wilde

marco wel zeggen waarom ik geen c 16 wil ... mja ik wil m wel maar $$$$$


owja marco... pro race met nrx heerscht !!! =) en 17,5 mm carb natuurlijk ook hehe

ik moet nog ff met rene erover praaten wat hij nou precies aanbeveelt maar de rhq en de c 4 tjes zijn zeker !

lat0rz
 
Aha, dus je koopt wel een [dure] RHQ-as, i.p.v. Doppler/Yamashi, om daarna tot de conclusie te komen dat je te weinig geld hebt voor een fatsoenlijke uitlaat? Slim...

Shot; draait een beetje weinig toeren...
Evo; teringherrie, en zo gammel als de pest...
 
Aha, dus je koopt wel een [dure] RHQ-as, i.p.v. Doppler/Yamashi, om daarna tot de conclusie te komen dat je te weinig geld hebt voor een fatsoenlijke uitlaat? Slim...


kijk bart. die rhq krijg ik voor 140 euro dus ik vind het wel een smakelijk aanbod. bovendien wil ik over maximal een jaar tog mijn manston erop pleuren . dus investering 8)

nog iets : misschien dat ik tijdelijk tog maar een bidalot endurance gebruik maar ik wil tog met de evo testen .

en met een "fatsoenlijke uitlaat" draait ie toch weer meer touren wat ik eigenlijk 8 nog) niet wil . straatgebruik he
 
Nee, een Polini-uitlaat, dat is wat je wil... Ik heb 2 splinternieuwe For Race's gehad, en nix dan ellende...

* Scheurende [rubber] verbinding tussen tail en demper [2x]
* Roestvorming waar je bang van wordt
* Teringherrie die alleen maar erger wordt
* Lostrillende bouten in demper [hoogtoerige setup]
* Lostrillende beugel rond demper
* Lekkende demper
 
Hoezo doorsparen? 2e hands C16 vinden voor een mooi prijsje. C16 zou echt mijn keuze zijn op een untuned Evo70, en dan icm 21mm DO of 24mm vlakschuif, das lekker kwa koppel. En tja een Evo70 voor straatgebruik lukt je toch niet.
 
doorsparen? 2e hands C16 tje kan ik hier voor 175 krijgen dus das ook niet echt een probleem.

en mooi dat ik weet dat die evo pijp zo slecht is want ik had wel interesse in die nieuwe. Niet dus!!!!
 
Eerst hebo alu ng nemen, untuned, of licht/koppel getuned met yasuni r en 17,5. Dan tijd later ultiem laten tunen en ander zuigertje en c20 erbij...
 
mja ... ik ga zeker voor de evo , vooral vanwegen de prijs!

ik neem ook een rhq as en een 21 mm in plaatsvan de 19 !

suggesties voor het membraan?????
 
Originally posted by sr-johan
Ik zou voor de evo gaan is het beste erop afgesteld.

Ik zoek bidalot s2 uitlaat voor Aprilia sr50 2000 lc.

[offtopic]
doed hou es op met dat blauwe kuttxtje