vragen over invullen papieren

Wat moet ik invullen achter MC

In de volgende zin:
Ik heb voor het laatst een startbewijs gehad bij: SBO
In 2006 Via MC ..........
 
ik heb het laatst een startbewijs gehad bij de mon .
in 2006 via SBO.
maakt eigenlijk niet zoveel uit als er maar SBO in de regel staat.
 
haha wat moet je trouwens invullen bij "aanschaf milieumat" :$

"ja" of "nog niet"? kheb hem wel al betaald namelijk, maar kheb nog niets binnen oid
en bij "formulier medische keuring" ? die moet ik nog opsturen... dus zal wel "nog niet" zijn neem ik aan?
 
Last edited:
Bij milieumat gewoon ja invullen, dan krijg je em de 1e sbo sprint :)

enne formulier medische keuring kan je beter tegelijk met de rest meezenden.
 
wat moet ik invullen onder aan de STARTBEWIJS SPRINT...
bij ''ik wil een introductiestartbewijs(z.o.z.) in de klasse: gewoon scooter 70 of zo in vulle toch

en bij ''ik wil een eerste startbewijs in de klasse (z.o.z.)
 
kenny? ik ben even niet op het forum geweest door omstandigheden en ik zou een extra formulier in de bus moeten hebben gehad om mijn inschrijving compleet te maken maar ik heb niks ontvangen. en ik weet ook niet precies wat er nou nog allemaal opgestuurd en ingevuld moet worden. zou jij dat willen nakijken.

alvast bedankt

rob peedeman
start nummer121
 
wat moet ik invullen onder aan de STARTBEWIJS SPRINT...
bij ''ik wil een introductiestartbewijs(z.o.z.) in de klasse: gewoon scooter 70 of zo in vulle toch "niks invullen"en bij ''ik wil een eerste startbewijs in de klasse (z.o.z.) "scooter 70 cc invullen"

kenny? ik ben even niet op het forum geweest door omstandigheden en ik zou een extra formulier in de bus moeten hebben gehad om mijn inschrijving compleet te maken maar ik heb niks ontvangen. en ik weet ook niet precies wat er nou nog allemaal opgestuurd en ingevuld moet worden. zou jij dat willen nakijken.

alvast bedankt

rob peedeman
start nummer121
ik heb hem wel op de post gedaan dat weet ik zeker.
ik stuur er nog wel een op dan kun je het gelijk met de rest terug sturen.
 
Back
Top