vraagje sym jet 14 rolletjes

isicnia

New Member
hallo lezer,

ik heb een sym jet 14 gloednieuwe gehaald met 0km op de teller. Ik ben op zich wel tevreden met hoe comfortable hij rijd maar ik wil graag ietjes meer trekkracht hebben. De eerste optie die in me op kwam was de malossi multivar maar ik weet niet echt welke rolletjes ik daarmee moet gebruiken (ja ik weet dat er rollers bij komen maar ik dacht ik vraag het alsnog). Ook dacht ik misschien aan andere trekveren. Heeft een van jullie misschien ervaring met het opvoeren van een sym jet 14 2022? Het is de injectie motorblok en E5.

mvg,
Isicania
 
Advertisement - register to remove this

hallo lezer,

ik heb een sym jet 14 gloednieuwe gehaald met 0km op de teller. Ik ben op zich wel tevreden met hoe comfortable hij rijd maar ik wil graag ietjes meer trekkracht hebben. De eerste optie die in me op kwam was de malossi multivar maar ik weet niet echt welke rolletjes ik daarmee moet gebruiken (ja ik weet dat er rollers bij komen maar ik dacht ik vraag het alsnog). Ook dacht ik misschien aan andere trekveren. Heeft een van jullie misschien ervaring met het opvoeren van een sym jet 14 2022? Het is de injectie motorblok en E5.

mvg,
Isicania
Heb je de sym jet 14 nog steeds ? En hoe bevalt het ?
 
ja ik heb hem nog maar ik rij nu zelf een xmax en heb ook een auto dus ik gebruik de sym niet echt meer maar het is echt een hele fijne scooter
 
En had je de Sym Jet nog opgevoerd of iets van Malossi er bij gedaan want ben van plan om jet 14 euro 5 halen maar aangezien het een injectie is ben ik bang dat die snel kapot gaat ik zie ook dat mensen vertellen dat het een slechte trekkracht heeft en moeilijk te opvoeren is dus ik betwijfel het kan jij mij je volledige ervaring geven ?
 
Back
Top