MaikelB
Reageert niet op PM's
Mogguh,
Ik ben van plan om mijn originele schokbreker van mijn Zip4t te vervangen voor een imitatie met verschillende draaistanden. Hart-tot-Hart is hetzelfde 290mm, maar op welke stand kan ik hem het beste draaien tijdens of voor het monteren bij zware belasting. Zeg: 100 a 120kg? Moet ie op ze hoogste stand gedraaid worden of laagste spanningsstand?
Waarom ik hem wil vervangen is omdat ik soms tijdens rijden een beetje een zwiebel gevoel onder me kont voel. En de schokbreker alweer 9000km heeft gehad.
Ook had ik vraagje over monteren. Dit is toch vrij makkelijk? Gewoon me luchtfilter zelf los, accu eruit en dan met een verlengstuk/dop eerst boven losdraaien en dan die bout en moer onder?
Alvast bedankt voor jullie tips en/of reacties!
Ik ben van plan om mijn originele schokbreker van mijn Zip4t te vervangen voor een imitatie met verschillende draaistanden. Hart-tot-Hart is hetzelfde 290mm, maar op welke stand kan ik hem het beste draaien tijdens of voor het monteren bij zware belasting. Zeg: 100 a 120kg? Moet ie op ze hoogste stand gedraaid worden of laagste spanningsstand?
Waarom ik hem wil vervangen is omdat ik soms tijdens rijden een beetje een zwiebel gevoel onder me kont voel. En de schokbreker alweer 9000km heeft gehad.
Ook had ik vraagje over monteren. Dit is toch vrij makkelijk? Gewoon me luchtfilter zelf los, accu eruit en dan met een verlengstuk/dop eerst boven losdraaien en dan die bout en moer onder?
Alvast bedankt voor jullie tips en/of reacties!