hij is wel erg handig jah,maar ik heb toch liever een gewoon slot,waarom?nou,das veel flexibeler en makkelijker om vast te maken,ik neem verder toch net zo veel mee in me bak,en een gewoon slot kan ook om een paal o.i.d. heen,als je je scoot maar goed neerzet...Originally posted by LXSpeedfighterz
Idd, het is een stug slot, wat zich niet snel door je achterwiel laat steken. Maar ik vindt hem wel erg handig, ik kan m'n scoot lekkur snel ergens ff aan kan vastmaken, en ik zet m'n achterwiel toch nooit vast met een slot, want dat helpt geen f*ck. Het is juist beter als je hem altijd aan een paal vastzet ofzo, kenne ze 'm niet ff snel in een busje tillen ofzo.
Originally posted by bond007
ja aersch, dat wist ik ook wel
het gaat er gewoon om dat je geen verschil zult merken
Originally posted by Catt
Ik heb de scoot de eerste 500 km heel goed ingereden met zeer wisselend toerental op aanraden van m'n dealer en nu rijdt ie zonder problemen 85 km op de teller van een VW.
ik heb die van mij redelijk ingereden,en ik rij nu 80 op de teller van een audi,ook alleen begrenzers eruit
En dan natuurlijk nog iets: Gebruik altijd goede full-synthetic olie en geen goedkopere half synthetic!!!
dat maakt voor je snelheid geen flikker uit hoor,je gaat niet harder van volsynt olie
Originally posted by RDAW
Handig, is dit een beetje een fatsoenlijk slot?
Catt: 85 op een autoteller lijkt me trouwens wat hard voor een std. speelfight 2 (of niet?). Hoe hard gaat hij op je eigen teller?
Originally posted by LXSpeedfighterz
Idd, het is een stug slot, wat zich niet snel door je achterwiel laat steken. Maar ik vindt hem wel erg handig, ik kan m'n scoot lekkur snel ergens ff aan kan vastmaken, en ik zet m'n achterwiel toch nooit vast met een slot, want dat helpt geen f*ck. Het is juist beter als je hem altijd aan een paal vastzet ofzo, kenne ze 'm niet ff snel in een busje tillen ofzo.
Originally posted by bond007
ja aersch, dat wist ik ook wel
het gaat er gewoon om dat je geen verschil zult merken
Originally posted by Catt
Nu kreeg ik de raad om een toerenbegrenzer met afstandbediening te nemen, omdat die het beste zou zijn op de SF (werkt op SF heel goed/makkelijk en is betrouwbaar)?
Als ie op de rollenbank moet zou ik 'm meteen af moeten zetten en als ie dan opnieuw start is ie begrensd.
Iemand die ervaring heeft met zo'n begrenzer??
heeft die van mij ook wel regelmatig ja,als ik vanuit stilstand volgas wegtrek (koudof warm maakt niet uit) dan heb ik ook altijd een dipje,een standaard onbegrensde kymco trekt mij er de 1e paar meters nog uit,denk dat het de koppeling is die weer vaag doet, maar komt binnekort toch een ander onder...Originally posted by SpeedfightFreak
[offtopic]
ik heb met mijn onbegrensde speedfight LC ook weleens een dipje van 0-10 km/h, maar alleen als de motor warm is, dus als de temperatuurmeter bijna op de helft staat... als ie koud is trekt ie vanuit stilstand hard weg en reageert goed op gas, maar als ie warm is duurt het wat langer voordat ie goed op toeren is en lekker optrekt... het is dus niet de drukveer want tis alleen als ie warm is...iemand een idee of hier ook ervaring mee bij peugeot?
[/offtopic]
Originally posted by Drent
k de newB is er weer
gewoon snelheid of ehm...... ?