Vraagje over setup

SkiP000

we all c the tarmac
Ik rij nu met (aerox)

DR70
Dell'orto 17.5 (sproeier 93, maar denk da ik rond de 95 nog kan)
Sito+ (ontgrenst)
Malossi Multivar (4.5 gr)
Polini 2G koppeling (drukveer weet 'k niet, maar is te zwak, maar word nog verholpen)

Nu is mijn vraag; hij is nog niet afgesteld, want op werk hadden we daar afgelopen zaterdag geen tijd meer voor (ik werk in een brommerzaak) en examens staat ook voor de deur, duz word nog fijn afgesteld binne 2 weken.

Maar als hij fijn is afgesteld zou hij dan lekker rijden (word goed afgesteld hoor, wordt teste teste en nog eens teste .. maar tot daar toe), en zou ik veel verschil merken met een Yasuni R of Gianelli Shot?
Of is er nog een andere uitlaat die hier fijn op zou rijden die jullie aanraden?

Maar belangrijkste is, zien jullie potentie met die Sito+, want hier in België zou 'k liefst (als het mogelijk is voor toch fijn te rijden) met deze blijven rijden, maar als jullie gedacht echt zegt "nee, niet met die Sito+" dan zou ik wel eventueel voor een andere uitlaat kijken.
(hoop dat dit wat duidelijk is)

Grtz
 
Advertisement - register to remove this

Denk toch wel dat je een redelijk verschil hebt, en dat je het beste een Yasuni R kunt kiezen. Je had beter kunnen besparen op je koppeling, dan had je alvast een centje voor bijvoorbeeld een R.
 
Koppeling en Vario heb ik op het werk kunne krijgen vr €50 :) occasie ..
Maar doet er niet toe, duz gij denkt eerder R als Shot ?
En dat Sito+ niet echt veel zal halen ?
 
een Sito+ uitlaat is ook een leuke uitlaat, maar een Yasuni R zal je nog iets sneller mee kunnen rijden

niet dat ik er ervaring mee heb, maar dit is wat wordt gezegd hier over het algemeen

en oja, je moet het wel afstellen want anders kan een R slechter lopen dan een sito+, maar dat snap je zelf ook wel

trouwens, als jij in een brommerzaak werk, moet jij toch wel weten welke uitlaat beter is?
 
Ik werk er nog niet lang, en voorlopig mag ik alleen onderhoud en herstellingen doen.
En ik weet dat een R beter is als een Sito+, maar vroeg me gwn af of de Sito+ ENIGE potentie had mits afgesteld.
En voor een betere uitlaat was ik gewoon aan 't twijfelen tussen een R en een Shot (want die rijden naar verluidens ook vrij goed op laagtoerige 70cc's)

grtz en thx
 
hmmm :)
Heeft iemand toevallig ook ervaring met het geluid van de Yasuni R vs de Gianelli Shot ?
Want liefst zou ik een dof geluidje hebben, en heb de indruk dat Gianelli nogal scherp en pruttelend is ivm de Yasuni R

grtz
 
Het is voor iedereen natuurlijk anders maar ik heb beide pijpjes gehad, en een Yasuni R maakt zeker een mooier en minder irritant geluid. Qua prestatie's doen ze niet echt onder voor elkaar.
 
Back
Top