Vraagje over S6 Koppeling.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Ik heb dus dat complete speedblok van Dennis gekocht en daar zat tevens een gloednieuwe S6 Koppeling op. Maar wat ik nu hoor en heb gelezen dat deze koppeling uit elkaar knallen bij hoge snelheden (sprinters dus). Maar is dat waar, want had Hama-Parts en Kees van Dijk gebeld en die zeiden ook zoiets.

Maar die wisten dat ook niet zeker :)

Dit model: http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=1687_1695_1692&products_id=4501

mvg,
Wesley

Advertisement - register to remove this

uit elkaar knallen op hoge snelheden8P wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt??

ik heb ook dit seizoen met s6 koppeling gereden en heb nooit ergens last van gehad. heeft zelfs 23+ pk op gestaan en liep allemaal goed.

knallen doen ze wel degelijk soms:
2lsfjg1.jpg

2ef3ou8.jpg

2poprmr.jpg

2u8c80i.jpg

nou dan zal dat wel een productie fout geweest zijn..

op 1 race dag rij ik 100 km! en je gaat 100 km volgas :D
en ik vervang hem dus echt niet elke race!!

gewoon erin steken! dingen zijn hartstikke goed!
wie jou heeft verteld dat die dingen bij hoge snelheden uitelkaar vliegen...? die mag ze verhaaltje wel is vertellen dan

edit:

pronk was me voor :D

Uhm, HAMA-PARTS en KEES VAN DIJK wisten het niet 100% zeker maar ze hadden wel zulke dingen gehoord. En wat gasten op het forum (scooter-freaks :+)

Maarja, ik monteer hem gewoon als hij klapt hebben we weer een leuke update :D

hij klapt niet zomaar...
als pronk en ik beiden met 18+ pk een heel seizoen met die dingen rondknallen!

9 races @ 100 km op 1 dag..
dus zeg 1000 km in 1 jaar.. en die van mij is nog nooit gebroken,die van pronk ook niet naar mijn weten

dan zal die bij jou @ +/- 20 pk ook niet zo snel klappen! en al zeker niet met een sprint!

Uhm, HAMA-PARTS en KEES VAN DIJK wisten het niet 100% zeker maar ze hadden wel zulke dingen gehoord. En wat gasten op het forum (scooter-freaks :+)

Maarja, ik monteer hem gewoon als hij klapt hebben we weer een leuke update :D

Dude, dat zijn ook wel 2 zaken die je noemt, dat heb je zelf ondervonden met de zogenaamde speed 08 die kees je wilde aansmeren :emo:

@ sandor , die is dus niet zomaar uit elkaar geknald , deze koppeling is gewoon verbrand.

gewoon teveel toeren gedraaid en dus te lang gslipt waardoor ie te heet is geworden en gewoon smelt en afbrokkeld..

dit gebeurd bij elke koppeling die teveel slipt..

Back