Vraagje over powerfilter op aerox

Status
Not open for further replies.

Vincent-Aerox

Scooterloos
Heey mensen,

kheb ff een vraagje over powerfilter, ik ga een nieuwe uitlaat kopen voor mn aerox en wil dan een mooi geluid hebben.

mijn vraag is: heb je met deze luchtfilter een beetje mooi geluid EN, kan je deze powerfilter in plaats van de standaard filter gebruiken? en komt en niet heel veel troep en rommel in je cilinder met een powerfilter?

alvast dank voor jullie reacties:winner:
 
Advertisement - register to remove this

met een andere uitlaat krijgt je aeroz al een mooier geluid! niet beginnen aan powerfilters op std setups

Oow oke, ik tijfel tussen een gianelli extra chroom en en gianelli reverse: laat dat carbon op die demper van de chroom versie snel los? een kennis van me heeft dat wel
 
reverse is zoiezo beter, en vind ik mooier(lager) klinken
verder is chroom natuurlijk veel onderhoud als je het echt mooi wilt houden
 
prestaties zullen weinig uitmaken , ook de kwaliteit is gewoon goed.

meestal ligt het ook een beetje aan het gebruik , hoe je met je spul omgaat of het mooi blijft of niet.
 
de demper(dat carbon stukje waar gianelli silencers op staat) van een extra chroom laat na een tijdje ook los, dan heb je wel zwaarder geluid maar dan kan dat ding ronddraaien|(8P
 
met een powerfilter is de kans veeel groter dat er vuil in je blok komt. plus onnodig veel lawaai

T is niet echt een grotere "kans", er komt gewon meer vuil in.
Beun-techniek: trek een panty over de powerfilter heen, dat scheelt toch al wel wat.

2-takt is ALTIJD onnodig veel lawaai met een snelle uitlaat, hoe meer hoe beter toch :winner:
 
T is niet echt een grotere "kans", er komt gewon meer vuil in.
Beun-techniek: trek een panty over de powerfilter heen, dat scheelt toch al wel wat.

2-takt is ALTIJD onnodig veel lawaai met een snelle uitlaat, hoe meer hoe beter toch :winner:



dat is niet alleen beun maar oerdom , dat slaat gewoon nergens op..

laten we het wel even een beetje netjes houden..

en hoe meer lawaai hoe beter slaat al echt nergens op :|


een Powerfilter moet er zoals ie is op , en anders niet , maar het grote nadeel van een powerfilter is gewoon dat je veel meer kans hebt om vuil en water aan te zuigen.

ook zal de afstelling nauwkeuriger moeten zijn en is de scooter met zo'n filter veel gevoeliger voor andere weersomstandigheden.

al met al waardeloos..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top