vraagje over mina kort blok

orrie!

Sprint Team Zeeland
hoi
iemand vertelde mij dat je in een sonic blokje (mina kort) aleen een 105 mm koppeling in kan zette dit is toch onzin? of ligt het echt aan die 2 mm? ik wil dit wel graag weten omdat ik een nieuwe moet bestellen.

en alles van een mina lang blok kun je toch over zetten naar een mina kort blokje? op de vertanding en de v-snaar na? aangezien ik mijn overange set heb gehouden van mijn aerox.

graag wil ik ook andere vertanding in de sonic rechte dus. welke kan ik hier het best voor nemen om mijn rf goed uit te komen op 150 meter?

bij je subframe zitten van achter rubberen blokjes maar aangezien bij deze sonic niet zitten is dit een probleem of waar dienen ze eigelijk voor?

als jullie hier mij mee kunnen helpen graag!!:w

ik vraag dit omdat ik mijn aerox heb verkocht en een sonic heb gekocht.

Advertisement - register to remove this

107 koppeling past, alles van mina lang past erop ex snaar en vertanding idd, alleen poulies enzo passen kut, dus dat is dikke hap eruit slijpe, dan past t. weet niet hoe andere dat hebben..

107 koppeling past, alles van mina lang past erop ex snaar en vertanding idd, alleen poulies enzo passen kut, dus dat is dikke hap eruit slijpe, dan past t. weet niet hoe andere dat hebben..

Doos de overrange voor mina kort blok te kopen :p
Van die set zijn de poulies iets kleiner in diameter en passen ze vrij eenvoudig.

Als je de normale mina overrange poulies monteerd komt het niet goed uit met de riem.

gewoon een malossi snaar bestellen die is voor mina kort oversjees is.geloof dat het de 60111108 is.

vertanding is std nog steed het beste of je moet 22+pk hebben. std rf is 11.09 geloof ik. met andere vertanding kom je al snel op 8.6 uit.

die rubbers dienen ervoor om het subframe netjes in het midden tehouden. deze worden ook samen gedrukt als je blok omhoog komt tijdens gas geven.

over de poelies gewoon de binnenkant van je carterkap uitfrezen/kotteren werkt het best. je kan ook evt 2 grote gleuven slijpen door je carterkap heen dan weet je zeker dat ze passen.

gewoon een malossi snaar bestellen die is voor mina kort oversjees is.geloof dat het de 60111108 is.

vertanding is std nog steed het beste of je moet 22+pk hebben. std rf is 11.09 geloof ik. met andere vertanding kom je al snel op 8.6 uit.

die rubbers dienen ervoor om het subframe netjes in het midden tehouden. deze worden ook samen gedrukt als je blok omhoog komt tijdens gas geven.

over de poelies gewoon de binnenkant van je carterkap uitfrezen/kotteren werkt het best. je kan ook evt 2 grote gleuven slijpen door je carterkap heen dan weet je zeker dat ze passen.

ey
ik hou gewoon lekker mijn orginele vertanding:D maar die rubbers zijn verschillende in kwa maten enzo dus daar moet ik nog even achter aan.
en die v-snaar volgens vinny zou hij te kort zijn omdat ik met een overange 2005 rij en 128 poelies in een kort blok hij heeft me een v-snaar mee gegeven van athena voor een honda nog wat (bali volgens mij:P) deze zou wel goed passen anders benut je die extra 4mm niet. en als je 128 poelies heb wil je ze natuurlijk wel over de voledige lengte benutte :W

Back