Vraagje over de uitlaat

Lorenzo P

Active Member
Welke sportiefe uitlaat 50cc of 70cc kan ik onder mijn Sym crox gooien ik kon niet veel aanbod vinden online.
Het motorblok is een SanYang 50 Carb. AIR 2V E4
 
Advertisement - register to remove this

San Yang Motors is gewoon SYM.. Daar zit een 6 deukjes blok van sym zelf onder.. Volgens mij is dat blok redelijk passend met Gy6 uitlaten, maar pin mij daar niet op vast.. Dus elke uitlaat die onder sym 4t past past ook onder die van jou.. zelfs die uitlaten die ook bij peugeot worden gebruikt met dit zelfde sym blok. (new vivacity , speedfight 3 en 4 4takt)

Kwa prestaties zit er zo weinig verschil tussen dat het eigenlijk niet zal uitmaken wat je eronder hangt.
 
San Yang Motors is gewoon SYM.. Daar zit een 6 deukjes blok van sym zelf onder.. Volgens mij is dat blok redelijk passend met Gy6 uitlaten, maar pin mij daar niet op vast.. Dus elke uitlaat die onder sym 4t past past ook onder die van jou.. zelfs die uitlaten die ook bij peugeot worden gebruikt met dit zelfde sym blok. (new vivacity , speedfight 3 en 4 4takt)

Kwa prestaties zit er zo weinig verschil tussen dat het eigenlijk niet zal uitmaken wat je eronder hangt.
oke top bedankt dan zoek ik gewoon onder de GY6 uitlaten bij Yasuni weetje of ik met 70cc harder ga of moet ik dan mijn cdi ook aanpassen? want ik heb nu 50cc en ik ga 60 ik denk zelf dat ik 50cc wil houden ofdat de Yasuni 50cc niet ineenkeer langzamer of sneller zal gaan dan 60 kmpu.
 
Sym crox uit 2017
ah ok ik had de meine uit 2018.

maar de reden dat ik hem had verkocht is omdat die niet op te voeren was er haast geen onderdelen voor waren. en dat ik 100en euro's verder was om een optrek probleem te laten verhelpen vanuit stilstaand dat die 2 seconden wachten tot die pas echt reed.

Veel andere uitlaten dan die technigas die ik eerder bemoemde heb je niet maar onthoud ook dat bij een 4t het geen extra prestraties bied maar juist vaak het tegen overgestelde vaak is dan de standaard uitlaat beter. Ik laat denk ik ook de standaard uitlaat onder mijn zip voor de beste performance.

en ook is er maximaal 65cc toen ik voor het laats keek dat is voor een 4t echt heel weinig.
 
Die 2 seconde gap heb ik ook al hoewel ik dat niet zo erg vind daarna trekt die goed op, ik heb nooit de carterkap opengemaakt maar als ik de vario ring verwijder zal die stukken beter lopen. Verder maakt die nu nog veel toeren. Ik ga nog een gokje wagen met een aliexpress uitlaat als dat niet lukt dan maar een orginele
 
Die 2 seconde gap heb ik ook al hoewel ik dat niet zo erg vind daarna trekt die goed op, ik heb nooit de carterkap opengemaakt maar als ik de vario ring verwijder zal die stukken beter lopen. Verder maakt die nu nog veel toeren. Ik ga nog een gokje wagen met een aliexpress uitlaat als dat niet lukt dan maar een orginele
Ik had de vario ring ook verwijderd. geen verschil. met mijn zip 4t 2v is het een keer gas geven en weg vrijwel meteen.
 
Had je er ook originele trekveertjes en rollertjes in of had je die vervangen? Zo kan je dat finetunen althans dat is wat ik zie.
marcel dus een gy6 uitlaat kan gewoon op een sym blok ???
 
Had je er ook originele trekveertjes en rollertjes in of had je die vervangen? Zo kan je dat finetunen althans dat is wat ik zie.
marcel dus een gy6 uitlaat kan gewoon op een sym blok ???
bepaalde uitlaten zou het kunnen, maar bepaalde scooters hebben geloof ik ook een dubbele schokbreker ophanging of iets dergelijks waar ook de uitlaat aan vast zit, of dat zomaar zou kunnen geen idee
 
Back
Top