Vraagje over de uitlaat

Lorenzo P

Member
Welke sportiefe uitlaat 50cc of 70cc kan ik onder mijn Sym crox gooien ik kon niet veel aanbod vinden online.
Het motorblok is een SanYang 50 Carb. AIR 2V E4

Advertisement - register to remove this

eurokit

Well-Known Member
Staff member
San Yang Motors is gewoon SYM.. Daar zit een 6 deukjes blok van sym zelf onder.. Volgens mij is dat blok redelijk passend met Gy6 uitlaten, maar pin mij daar niet op vast.. Dus elke uitlaat die onder sym 4t past past ook onder die van jou.. zelfs die uitlaten die ook bij peugeot worden gebruikt met dit zelfde sym blok. (new vivacity , speedfight 3 en 4 4takt)

Kwa prestaties zit er zo weinig verschil tussen dat het eigenlijk niet zal uitmaken wat je eronder hangt.

Lorenzo P

Member
San Yang Motors is gewoon SYM.. Daar zit een 6 deukjes blok van sym zelf onder.. Volgens mij is dat blok redelijk passend met Gy6 uitlaten, maar pin mij daar niet op vast.. Dus elke uitlaat die onder sym 4t past past ook onder die van jou.. zelfs die uitlaten die ook bij peugeot worden gebruikt met dit zelfde sym blok. (new vivacity , speedfight 3 en 4 4takt)

Kwa prestaties zit er zo weinig verschil tussen dat het eigenlijk niet zal uitmaken wat je eronder hangt.
oke top bedankt dan zoek ik gewoon onder de GY6 uitlaten bij Yasuni weetje of ik met 70cc harder ga of moet ik dan mijn cdi ook aanpassen? want ik heb nu 50cc en ik ga 60 ik denk zelf dat ik 50cc wil houden ofdat de Yasuni 50cc niet ineenkeer langzamer of sneller zal gaan dan 60 kmpu.

Advertisement - register to remove this