Hoi mensen,
Nog even 1 korte vraag van mijn kant.
Ik was daarnet bezig m'n krukas-keerringen (vario-kant in dit geval) eruit te tikken. Dat ging niet al te gemakkelijk en daarbij heb ik de schaal waarin de keerring moet lichtelijk beschadigd. De beschadiging is lichtelijk voelbaar. Mijn vraag is of dit kan leiden tot prestatie-verlies (er komt een stage6 racing op btw EDIT: Ik las net dat de AC versie behoorlijk tam is uit de doos (heb momenteel trouwens een gianelli shot liggen) en dat daar ongeveer 10-12 pk uit te halen valt. Als ik hem laat tunen bij XSH zodat ie het goed doet icm een Yasuni C16, hoe kan ik hem dan het best laten tunen? Light, medium, race?)? Hier een foto:
Nog even 1 korte vraag van mijn kant.
Ik was daarnet bezig m'n krukas-keerringen (vario-kant in dit geval) eruit te tikken. Dat ging niet al te gemakkelijk en daarbij heb ik de schaal waarin de keerring moet lichtelijk beschadigd. De beschadiging is lichtelijk voelbaar. Mijn vraag is of dit kan leiden tot prestatie-verlies (er komt een stage6 racing op btw EDIT: Ik las net dat de AC versie behoorlijk tam is uit de doos (heb momenteel trouwens een gianelli shot liggen) en dat daar ongeveer 10-12 pk uit te halen valt. Als ik hem laat tunen bij XSH zodat ie het goed doet icm een Yasuni C16, hoe kan ik hem dan het best laten tunen? Light, medium, race?)? Hier een foto:
Last edited: