Vraagje over 21mm carb en Bougie.

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
allereerst zet ik ff neer wat voor setup ik heb

Cilinder: MHR Speed rep 70cc
Uitlaat:Hebo racing 2
carburateur Do 21mm W-7 gasnaald
MHR recht spruit
Kartbox als filter.
MHR rotor

vooronsteking 2.35mm

sproeier 108

drukveer MHR blauw 106%

trekveer Delta clutch Zwart Strakste stand.

rolletjes malossi 3.5gr.

Motul 800 + euro 98 1:35

squis 0.60mm

NGK B_10 bougie 0.45mm komt later Denso W34ES-ZU in

ik heb een probleem met mijn scooter.

Mijn scooter krijgt aan het begin te veel benzine. hij stotterd als ik hem stationair laat draaien en daarna weg wilt rijden.

en als ik volgas rijd is de bougie helemaal droog zie foto (lijkt mij te weinig mengsel)

en mijn scooter start niet als ik mijn shoke gebruik .

ik denk dat het te maken heeft met mijn gasnaald stand. Ik heb de search gebruikt maar ik werd er niet veel wijzer van.

als je in het begin te veel benzine krijgt en op het eind te weinig moet ik de naald dan Hoger zetten dus het clipje lager zetten op de naald?

bougiekleur.JPG

heeft er iemand nog tips?

greetz YL

Advertisement - register to remove this

meer benzine=clipje lager

minder benzine= clipje hoger

wil dit niet helpen probeer je oude naald nog een de orginele zo niet kan je nog met sproeiers testen,succes;)

Originally posted by Mr-zip
meer benzine=clipje lager

minder benzine= clipje hoger

wil dit niet helpen probeer je oude naald nog een de orginele zo niet kan je nog met sproeiers testen,succes;)

ik heb de carb van boyd gekocht en de w-7 zat er in zou niet weten wat de stnd naald is:rolleyes:

Originally posted by PlaYa4YUE
wat vinden jullie trouwens van de bougie kleur?

bougiekleur is wel okee hoor, iig er niet ver vanaf.

Met langere gasnaalden, waaronder de W7 denkik, heeft de stand van het clipje op de gasnaald wel degelijk invloed op het mengsel volgas.:)

Maar probeer eens een grotere sproeier. ;) en als dat geen verbetering teweeg brengt gewoon kleiner proberen.

BTW je kan best 1:40 of 1:45 smeren hoor, meer dan genoeg!

Back