W wardva1 Well-Known Member 1 February 2005 #1 eej vraagje past de koppeling en vario van een mina horiz ook in een verticaal blok of heeft er anders nog iemand wat snels liggen het is voor een sr viper mvgr ward
eej vraagje past de koppeling en vario van een mina horiz ook in een verticaal blok of heeft er anders nog iemand wat snels liggen het is voor een sr viper mvgr ward
melf #50 Well-Known Member 1 February 2005 #2 vario , koppeling , poulies , drukveer en vertanding zijn allen uitwisselbaar , alleen de snaar niet en de vertanding is langer bij horizontaal. verder past dat alles.... Upvote 0 Downvote
vario , koppeling , poulies , drukveer en vertanding zijn allen uitwisselbaar , alleen de snaar niet en de vertanding is langer bij horizontaal. verder past dat alles....
Stephan. Senior User 1 February 2005 #3 V snaar ook melf ik rij met een mhr kevlar die van een earox af kwam.... Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 1 February 2005 #4 Stephan@Spy said: V snaar ook melf ik rij met een mhr kevlar die van een earox af kwam.... Click to expand... normaal gesproken niet , die van aerox is std korter.... Upvote 0 Downvote
Stephan@Spy said: V snaar ook melf ik rij met een mhr kevlar die van een earox af kwam.... Click to expand... normaal gesproken niet , die van aerox is std korter....
melf #50 Well-Known Member 2 February 2005 #7 Stephan@Spy said: Hij doet het toch Click to expand... jij hebt zeker overrange snaar oid? Upvote 0 Downvote
Stephan. Senior User 2 February 2005 #8 volgens mij niet. Ik heb er al mee gereden en reed voor zovel ik weet normaal Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 2 February 2005 #9 maar normaal gesproken is mina verticaal snaar langer dan horizontaal iig Upvote 0 Downvote
Stephan. Senior User 2 February 2005 #10 Wat voor een effect zou het hebben dan, als je hem toch monteerd, ik heb mijn std snaar ernaast gehouden en kon toch weinig verschil zien. Upvote 0 Downvote
Wat voor een effect zou het hebben dan, als je hem toch monteerd, ik heb mijn std snaar ernaast gehouden en kon toch weinig verschil zien.