vraagje kom ik weer

sebastiaandh

New Member
beste, daar ben ik weer met me snelle vraagjes over die 125 natuurlijk weer ben nu op het punt om een blok te kopen maar vroeg me af of het handig is om een blok te kopen waar de kabelboom niet bij zat en of ik dan een normale kabelboom kan gebruiken of bijv een skipper kabelboom of leader (geen idee of er verschil in zit maar daarom ben ik hier met de vraag.

gaat over een 4Takt trouwens

Met Vriendelijke groet,

Bedankt voor de reacties en de vorige die ik kreeg, toppie!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het niet nagekeken maar meestal hebben de 125cc blokken een andere stator.
Dus als ik een blok zou kopen zou ik op zijn minst de spanningsregelaar en de cdi erbij willen hebben.
Verder is dan de bekabeling tussen stator en de cdi en de bekabeling tussen stator en spanningsregelaar anders dan bij de 50cc dus dit gedeelte van de 125cc kabelboom heb je dus nodig. (of je moet dit gedeelte zelf bedraden.)
Achter de spanningsregelaar en CDI kun je verder met de originele kabelboom van de 50cc.

Informeer ook even of de knipperspanning voor de knipperlichten ook uit de spanningsregelaar van het 125cc blok komt want volgens mij is dit wel het geval bij je 50cc spanningsregelaar.

Indien de spanningsregelaar van de 125cc geen knipperspanning afgeeft moet je een apart knipperrelais kopen en aansluiten om je knipperlichten te doen werken, aan zich geen probleem maar dat je het weet.

Edit:
By the way, heeft de leader geen injectieblok?
 
Last edited:
Back
Top